prachtige stuk/ blog, goede resultaten kanker en mms

@ lievergezond ze schrijft ook een stukje over boswachters die zichzelf behandelde met mms voor line en hier positieve resultaten mee behaalde.

 
Dank je wel Cham voor je verwijzing!

Ik ken meerdere mensen die het gebruiken als onderdeel tegen de lyme.

Bij eentje was het een doorbraak in het protocol en bij iemand anders: die hield de lyme ermee onder de duim en nu ken ik nog iemand die er nu op zit.

Benieuwd hoe het met haar gaat nu eigenlijk.

Ik zal eens bij haar posten hoe het met haar gaat.

 
Ha Lievergezond,

De verhalen over mms zijn veelbelovend.Volgens de ene is het restprodukt niet echt goed en volgens de andere te verwaarlozen.

Ben ook wel benieuwd naar die resultaten waar jij het over hebt :)

Wat is nu eigenlijk het grootste verschil met h2o2?

 
Over de werkzaamheid qua verschil tussen MMS en h202 kan ik echt niets zeggen, maar waterstofperoxide, dat valt in het lichaam uiteen in zuurstof en water. Met MMS zit je nog met chloride in je lichaam en echt lekker ligt dat voor mij niet.

Ik heb net een mail gestuurd naar degene die MMS gebruikte en die was er even tijdelijk mee moeten stoppen: het punt is zowiezo altijd ook dat klachten verergeren bij de ziekte van lyme aanpakken (ontgiftigingsklachten). Dat is dan niet altijd een reden om permanent te stoppen met het middel. Juist een reden om in elk geval later de draad weer op te pakken bij inschatting dat het een ontgiftigingsreactie betrof als de ergste klachten weer zijn gaan liggen.

 
Naar mijn idee is de werkzaamheid in theorie hetzelfde. Ik vind allebei niet echt prettig om te gebruiken, maar verkies toch H2O2 boven MMS, wetende dat H2O2 goed wordt verwerkt door het lichaam en van MMS ben ik daar ook niet zeker van.

MMS is ook nog eens lastiger te fabriceren. Je moet het echt mengen vlak voordat je het gebruikt. En het laat een nare zwembadlucht hangen vanwege de chloride.

Ik zou mensen niet meer aanraden MMS te gebruiken. Ik heb ook moeite mensen op H2O2 te wijzen, alleen al vanwege de smaak.

 
@ vrysuyver,

Ben je naast de smaak van h2o2 ook niet zeker van de werkzaamheid?

Voorlopig hou ik t maar bij de h2o2, was gewoon benieuwd.

 
Hoi Cham, of de h2o2 niet lekker valt/viel bij mij:

ik weet niet zo goed wat daarop te antwoorden: ik ben namelijk bereid veel op de koop toe te nemen als het gaat om het fenomeen ontgiftigingsverschijnsel.

dus als ik door de h202 meer hoofdpijn krijg (wat mij gebeurde), dan interpreteer ik dat als positief.

alleen: ik doe al een andere behandeling: 24-uurs resonantietherapie: en dat hakt er bij mij al vrij diep in.

als ik die behandelingen combineer met h202: dat wordt mij nu teveel.

zou ik geen resonantietherapie doen dan zou ik zeker met h202 aan de slag gaan.

ik heb de h202 wel een tijdje gedaan: ik vond het eerlijk gezegd wel lastig om toe te passen omdat je er zoveel tijd voor en na gebruik ervan beter niet kan eten.

dus dan moet je daar best gestructureerd in zijn.

maar verder vond ik het niet erg.

ik kwam ook niet zover dat de reuk of smaak van de h202 ging tegenstaan, want ik kreeg al van de minste h202 ontgiftigingsverschijnselen en dan moet je ook niet snel meer gaan nemen.

ik slaap trouwens snachts wel in de ozonlucht en ik ozoneer elke ochtend een liter water die ik daarna opdrink.

plus ik neem elke vier dagen een geozoneerd voetenbadje (met twee eetlepels keltisch zeezout en een glas melk erin).

ik neem zowiezo om de dag een voetenbadje met twee eetlepels keltisch zeezout en een glas melk erin omdat ik minerealen via de huid makkelijker opneem dan via mijn spijsvertering.

 
@cham: nee, ik ben wel zeker van de werkzaamheid van H2O2 en van MMS. Ze zijn bijna hetzelfde van samenstelling en daardoor is de werkzaamheid ook hetzelfde. Alleen bevat MMS chloride wat dus overbodig en zelfs schadelijk kan zijn. Bij H2O2 houd je enkel de werkzame en gewenste resultaten over.

Zowel de MMS als de H2O2 zijn geen pretje om te gebruiken. Ik ben terughoudend in het adviseren van dingen die ikzelf als onprettig ervaar, hoewel het noodzakelijk is. Maar dat is persoonlijk. Ik vertel mensen wel wat ik doe, als ze ernaar vragen of als ik de gelegenheid heb er over uit te weiden. Maar ik vertel mensen niet wat ze moeten doen. Zeker niet in het geval van H2O2.

 
Mooie vondst!

De chloride uit MMS zou in het lichaam worden gebonden met natrium om natriumchloride te maken, staat in het MMS boekje dat ik heb.

Lijkt mij dat het met zeezout ook gebeurd wanneer er te veel chloride vrij zou komen en de maagzuurklieren (en andere weefsels) voldoende chloride hebben.

Peace

 
Ik ken Linda, de schrijfstsr van deze blog, persoonlijk. Het gaat goed met haar. Het is de dioxide in MMS die heelt, maar tegelijkertijd vergiftig je jezelf met die chloor. Waterstofperoxide zou je ook waterstofdioxide kunnen noemen, want net als bij MMS is het tweede molecuul O2. De allerbeste benaming zou moeten zijn: dyhodrogeendioxide, verwijzend naar de 2 moleculen waterstof (H2) en zuurstof (O2). Het gaat om de zuurstof, de O2, dus je kunt net zo goed H2O2 nemen, want dat valt in ieder geval uiteen in twee lichaamseigen stoffen, te weten water en zuurstof.

Mike

 
Quote:
Ik ken Linda, de schrijfstsr van deze blog, persoonlijk. Het gaat goed met haar


Dat is fijn om te horen.

Er staat op nederlandse sites erg veel over mms en er is bijna niets te vinden over h2o2. Jammer want als ik jou goed begrijp is de werking van h2o2 net zo goeden heb je niet de lasten van de chloor?

 
Precies. Wel de lusten, maar niet de lasten. Jim Humble is een Amerikaan die een behoorlijke hype om zich heen heeft gecreeerd. Nederlanders zijn gevoelig voor hypes en dus vallen ze en masse voor MMS en niet voor H2O2. Don't believe the hype!

Mike

 
Heb eerder eens gekeken naar MMS vs H202 waar ik regelmatig tegen kwam dat MMS een sterkere oxiderende werking zou hebben vanwege de chloor interactie.

Hier ook een gewaagde claim

"While hydrogen peroxide will oxidize a wide spectrum of substances, chlorine dioxide will generally limit their oxidative activity to pathogenic organisms. . "

van http://educate-yourself.org/lte/sodiumchloritetrumpshydrogenperoxide30aug11.shtml

Misschien geen slecht idee om Ken eens aan de tand te voelen voor iets gedetailleerder bewijs, want zoiets ben ik niet geneigd zomaar te geloven.

Ik weet wel een persoonlijk verhaal van iemand die bij mij in de buurt woonde enkele jaren gelden. Die heeft zijn vader, die opgegeven was door artsen met zware infectie aan de luchtwegen, kunnen redden met grote dosissen MMS.

Weet iemand van grote succesverhalen met H202? Ik weet wel dat er veel mensen met H202 en ozon voor kanker zijn behandeld.

Peace

 
Jawel M.G.K: ik ken twee mensen met lyme die allebei door de MMS een doorbraak hebben geforceerd: de 1 die hoorde iets van een knak in het hoofd waarna er veel minder hoofdpijn was.

De ander heeft zich nog nooit zo slecht gevoeld als met die MMS (haren vielen uit en woonde op de plee), is gestopt, maar daarna was de lyme vrij snel door meerdere behandelaren verklaard als: afwezig.

Een derde persoon met lyme die ik ken die kon de gezondheidsproblemen door de MMS onder controle houden, maar die kreeg de lyme er niet mee weg naar zijn zeggen.

Dat is volgens hem later bij hem gebeurd door resonantieachtige therapieen.

 

Quote:
A Conscientious Doctor Comments on MMS

Uploaded on Dec 22, 2007

Dr. John Humiston addresses questions concerning a protocol used to disinfect the inner waters of the body, in preview clips of an upcoming documentary video, Understanding MMS: Conversations with Jim Humble, produced and directed by Adam Abraham.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan