potjes adrenal voor weinig wie heeft belangstelling?

Madelief

New member
Hoi Allen,

Ik heb 6 potjes raw adrenal glandular van Swanson. Het werkt net als die van nutricology alleen een stuk goedkoper! Alleen de verzendkosten waren net zo duur als m'n bestelling zelf.(ze komen uit canada, europa heeft ze niet)ik geef ze weg voor 7 euro pst
Als je er een wilt ook oke.
Ik heb ook nog maagzuurcap en levertraan met kaneel een halve pot. (kan niet tegen kaneel)

info adrenal
organic en grasgevoerd 60 st 350 mg

info van de site:
Modern use of glandular supplements is based on the concept that like supports like--consuming adrenal tissue supports our own adrenal glands. Swanson brand glandular supplements are made only from raw, cold-processed bovine glandular tissue collected at USDA-inspected facilities. This high-quality tissue is desiccated (dried), defatted (when applicable) and powdered at cGMP certified laboratories in Nebraska.

Ik woon in Amsterdam, je mag ze komen afhalen, verzenden kan ook
Als je interesse hebt wilt overleggen, kun je dan de moderator een mail sturen en vragen om mijn emailadres?
 
Waarom doe je ze weg, als ik vragen mag?

En als deze hetzelfde werken als Nutricology maar een stuk goedkoper zijn, waarom wordt deze dan niet aangeraden hier op het forum? Toch een mindere kwaliteit misschien?
 
Dit is de hele bijnier, niet alleen de cortex. Vandaar dat ie zo goedkoop is.

Niet iedereen kan tegen de hele bijnier vanwege de adrenaline waar je van kan gaan stuiteren.

Mark
 
hij is al wel een keer voorbij gekomen. Het is inderdaad de hele bijnier.
van grasgevoerde koeien zonder antibiotica enz.

Toen ik ze nam werd ik er ontspannen van. Vooral in periodes toen ik heel laag zat in cortisol en heel veel stress voelde. Het gaat nu overigens beter. Ik werd er dus niet onrustig van maar kreeg wel meer energie.
Ik doe ze weg omdat ik de neiging heb zodra ik energie heb het gelijk op te maken door van alles te ondernemen.
Dus voor een tijdje was het zeker fijn en nodig maar nu kies ik er voor om het niet meer te nemen.

Ik weet hoe lastig het is voor velen van ons om weer in balans te komen. Dus doe er liever iemand een plezier mee dan dat ik er veel voor terugkrijg en dat het hier in mijn kast ligt.
Laat me maar weten of je interesse hebt dan hebben we het erover.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan