Pool kefir en rauwmelkse kwark

Chantie

New member
Gister tijdens de lezing is er een idee naar voren gekomen....Wie is er voor in om een pool mee te maken ivm het halen van oa boerenboter , kefir en rauwe melk in oudendijk bij midwoud. Ik woon in muiden en misschien zijn er mensen die in de omgeving wonen ,het ook handig vinden dat we een ieder voor elkaar produkten halen. Dan hoef je niet elke keer te rijden maar dan verdelen we het! Ik hoor het graag !

Groetjes Chantal

 
Chantie, je haalt twee dingen door elkaar.

De boter komt van de fam Vegendaal deze wonen in Oudendijk

De rauwe melk, kefir en kefir kwark komen van de fam Blokker in Midwoud

De afstand tussen deze boeren is toch wel 25 km.

Ik heb de mazzel dat ik bijna om de hoek woon dus een pool gaat voor mij niet op.

 
Ok, dank voor je reactie! Dus dan eerst naar midwoud en op de terug weg een stop in oudendijk!

Wat heerlijk dat je daar zo dichtbij woont!

Heeft iemand misschien goede kefir en rauw melkse kwark tips in omgeving muiden, Amsterdam ?

Bio eieren en rauwe melk heb ik van de boerderij van meester in de polder hier, maar kefir boeren boter en de kwark is hier wat moeilijker, graag tips voor leuke lekkere adresssen!

 
Ik woon in Amsterdam en kan niet zo snel bij boerderijen langs. Ik bestel boerenmelk bij Hofwebwinkel en kefir maak ik zelf. Als je eenmaal kefir hebt is kwark ed makkelijk te maken. Als je kefirkorrels wil hebben vraag je mijn mailadres aan Poekie of Mike dan kan ik het naar je opsturen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan