Politie

Dat zal toch wel een grapje zijn!
De foto is duidelijk gefotoshopt (de politie en de oudere hebben een andere resolutie), en omdat er staat rollatorclub en rollatobandito's denk ik dat het niet echt is. De politie zelf zie ik hier zeker toe instaat.
 

Burgemeester Dijksma ziet er wel heil in: ‘slimme’ politiebureaus zónder agenten die 24 uur per dag open zijn​


Een politiebureau waar je zonder tussenkomst van een agent aangifte kunt doen van een gestolen fiets of een gerolde portemonnee. De Utrechtse burgemeester Sharon Dijksma ziet het wel voor zich. En een locatie heeft ze ook al op het oog voor het eerste zelfbedieningspolitiebureau van Nederland. Met zo’n ‘slim politiebureau’ maakte ze onlangs kennis in Dubai.


Orginele artikel staat achter betaalmuur:
 

Burgemeester Dijksma ziet er wel heil in: ‘slimme’ politiebureaus zónder agenten die 24 uur per dag open zijn​


Een politiebureau waar je zonder tussenkomst van een agent aangifte kunt doen van een gestolen fiets of een gerolde portemonnee. De Utrechtse burgemeester Sharon Dijksma ziet het wel voor zich. En een locatie heeft ze ook al op het oog voor het eerste zelfbedieningspolitiebureau van Nederland. Met zo’n ‘slim politiebureau’ maakte ze onlangs kennis in Dubai.


Orginele artikel staat achter betaalmuur:
Ik zie wel heil in een stad/gemeente zonder niet-gekozen burgemeester
 

Politie onderzoekt aantal medewerkers die in 'kwaadwillende elite' geloven​

Wat is anti-institutioneel extremisme?​

  • De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) spreekt van anti-institutioneel extremisme wanneer personen of groepen doelbewust verhalen over een 'kwaadaardige elite' verspreiden.
  • Daarmee wordt een feitelijk onjuist wereldbeeld gecreëerd, want zo'n kwaadaardige elite die de wereld leidt bestaat niet.
  • Het zorgt er volgens de AIVD bovendien voor dat "het vertrouwen in democratische instituties en processen, zoals de overheid, politie en media, wordt ondermijnd".
  • De AIVD ziet dat een groeiend aantal Nederlanders in deze 'kwaadaardige elite' gelooft. Dat leidt ook steeds vaker tot intimidatie en bedreiging van ambtenaren, bleek dinsdag.
 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.688
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan