Poliepen - voorstellen Romagi

Hoi Binc dank voor je bericht.

Inderdaad lastig voor je om te weten wat ik bedoel als ik het niet duidelijk opschrijf.
Met diaree bedoel ik tussentijds ontl. verlies (die zomaar ontstaat, te pas en te onpas.
Dat nog maar zelden gebeurt. Dat tussentijdse verlies is in al die jaren Nooit een drolletje geweest.

Verder is mijn ontl. zelfden flink ingedikt. Indikken gebeurt in de dikke darm, daar wordt water/vocht onttrokken.
Het lijkt er dus op dat de ontl. veel te lang in de dunne darm blijft zitten, ook na 2 dagen niet spoelen ben ik niet tevreden. Dat zou erop kunnen wijzen dat het inderdaad ergens vastloopt.
Ik denk dat ik al die jaren niet voldoende mineralen en vitaminen binnen krijg en durf ik niet te stoppen met extra supplementen.
Ik herhaal nog maar eens dat het frustrerend is niet te weten wat er aan de hand is.
Vandaar "ik doe maar wat". naar beste weten.
 
Hier nu na een paar dagen hoge dosis cortisol, betaine HCL waar ik af en toe wel tegen kan en af en toe niet en niks van kokos meer goed opgeknapt in toch korte tijd. Iplv kokosolie vliegen de potten ghee erdoorheen hier. Wel nog veel ontlasting maar is inmiddels zeker verbetering in. Vermoedelijk valt de betaine HCL soms verkeerd als ook de schildklier over actief is.

Tja, wie weet ben je in je hoofd teveel met het probleem bezig. Logisch dat dat frustreert en evengoed heeft die frustratie ook weer gevolgen voor je welzijn. Wat let je om te overleggen met Mike of Tanja? Ze doen allebei consult dus wie weet hoeveel verder je nog komt. Ik had de indruk dat je al wel overleg had gehad eerlijk gezegd. Ik zal dat dan wel verkeerd hebben,


Overigens gelezen over de combinatie kokos producten in combinatie met zouten en/of zeewieren dit synergetisch met elkaar werkt en de schildklier nog meer over stimuleert. Prachtige eigenschappen natuurlijk van deze natuurlijke producten, mits men dit lichamelijk kan verdragen. Belachelijk toch dat er nog zoveel aangeraden word om kokos te nemen bij bijnieruitputting. Is op verschillende websites te lezen terwijl deze sites evengoed op de hoogte zijn van de relatie tussen bijnieren en schildklier. Ben wel benieuwd hoeveel mensen met bijnieruitputting die ook kokos gebruiken klachten blijven houden. Iplv kokos is het bij bijnieruitputting wellicht verstandiger deze vetten te vervangen voor andere vetten zoals boter. Ook helpt Indium of platina de schildklier te herstellen. Indium heeft het vermogen om meer dan 142% meer mineralen op te nemen. Na een paar dagen dit product te gebruiken kan ik echt wel zeggen dat in combinatie met bovenstaande maatregelen er sprake is van een geweldige transformatie! Wie weet als je bang bent voor tekorten of als dit uit testen komt Indium een geweldige bijdrage kan leveren.

Puur bedoeld om dit bericht te delen als kennis. Niet bedoeld om je te redden hoor. Dat kun je zelf wel vermoed ik.

Schermafbeelding 2021-05-28 om 16.02.05.pngSchermafbeelding 2021-05-28 om 16.01.13.pngSchermafbeelding 2021-05-28 om 16.00.50.pngSchermafbeelding 2021-05-28 om 16.00.22.png
 
Interessant die Indium. Zal proberen het te onthouden.
Ik heb momenteel nieuw erbij Gaba en Glutathion, daardoor moet het wormmiddel dat ik vandaag ontvangen een paar dagen wachten.
 
Nou, ik duim met je mee dat je er baat bij hebt. Ik heb overigens niet bedoeld dat je perse gaba of glutathion zou kopen. Vooral glutathion is best duur. Resultaat kan ook gehaald worden met de voorlopers ervan. Desondanks kan het natuurlijk best dat het supplement voor je werkt.

eerlij gezegd, dat van die wormemkuur, ik weet niet waarom iedereen ineens zo bang is. Behalve dat sommige berichten best humor zijn snap ik niet dat dit op een forum als hier aangeprezen word. Het is vast een grap. Overigens las ik dat het allemaal uit de De winkels gehaald is omdat het verboden is bij Corona. Is dat niet een prachtige truc om mensen zo bang te maken dat ze alsnog het vaccin nemen of het geloof in Corona kunnen benadrukken? Niemand is ziek ervan. Niemand kotst wormen.
 
Glutathione heb ik wel eens gehad/gebruikt via Corpus Health.
Maar als ik niet ooit 1 middel tegelijk gebruik kom ik er niet achter.
Per dag heb ik dus altijd verschillende dingen genomen en is niet echt handig.

Momenteel laat ik dus schildklier T4/T3 staan en neem i.p.d. schildklier van Ancestral plus Pancreas van Anc.
Dus nu erbij gaba en Glut.
En gewoon maar weer afwachten.

Wat bedoel je precies met die wormenkuur?
Ga jij het nemen of vind je het onzin.
 
Ik ben benieuwd naar het resultaat als je die schildklier medicatie laat staan. Is het verstandig denk je? waarom zou je Glutathione en gaba en allerlei andere supplementen nemen in combi met de juiste voeding om er vervolgens een wormen kuur tegenaan te gooien? Vanwaar die angst? Denk je dat ik me verstand ben verloren dat ik geloof in preventieve wormemkuur dat je dat vraagt? Waarom wil jij het wel nemen?
 
Kijk maar uit als je dat gaat nemen. Straks werkt alleen nog dierenvoeding om klachten op te lossen en is iedereen hier straks blaffend en mauwende taal aan het typen 😂
 
Ik heb in ieder geval een probleem met schimmels.
Ooit is mijn ontl. apart onderzocht op wormen e.d. (na operatie)
Was oke.
Vroeger als kind heb ik wel aarsmaden gehad.
Zijn er plotseling in grote getalen uitgekomen (vanzelf of misschien diaree, ik weet het niet meer ) en nooit meer last gehad.
Nu praat ik over jaaaaren geleden. Wel zonder medicatie die troep kwijtgeraakt.
Want ik had wel eens ontwormers gehad maar hadden niet geholpen.


Nu gaat het om de gevolgen van een eventueel virus toch?
En tevens alle gifstoffen die we binnenkrijgen.
Ik denk wel dat we (worm) eieren gemakkelijk binnen kunnen krijgen.

Ik heb in ieder geval momenteel geen haast om iets te slikken daarvoor.

Dan is er nog iets met ontl. onderzoeken.
Ik betaal voor een bepaald onderzoek en als er andere dingen niet in ord de zijn dan wordt daar niet naar gekeken want wordt niet naar gevraagd en niet voor betaald door client.
 
Ik denk dat iedereen als kind wel zo een wormemkuur heeft gehad vroeger. Was het nodig? Meestal bij kinderen doem ze dat als er sprake is van jeuk. Maar goed, gevolgen van een virus die niet bestaat?

ontlasting onderzoek kan best zinvol zijn als er sprake is van klachten zoals schimmels of bacteriën. Dan nog blijft het naar mijn idee eenkleurige van immuun systeem. Bacteriën die in ontlasting gevonden worden als daar sprake van is kunnen zich uitbreiden naar anderen plekken in het lichaam waar ze niet thuis horen en kunnen daar klachten geven.

als jij denkt dat die wormemkuur helpt moet je dat doen. Ik adviseer je een abonnement. 1e maand gratis. Kun je meteen zien of het resultaat heeft.


 
"Is het dan niet zo dat dit alleen werkzaam is op wormen in de darmen? Kunnen we ervan uitgaan dat het net als ivectermine ook werkzaam is op spike-eitwitten?"

Binc hier gaat het toch om?
Dat we gedwongen worden gevaccineerd en dan spike-eiwitten binnenkrijgen?
En dat nu blijkt dat die wormmiddelen ook werken voor andere ziektes. o.a. kanker, malaria, weet ik veel wat er allemaal al genoemd is.
Hoewel, er wordt nu zoveel genoemd dat ik daar ook mijn twijfels bij heb maar ..... als deze middelen in principe geen kwaad doen ........ !!
 
Gedwongen vaccinatie? Blijkt uit? Wie zegt dat? Waarom laat je je dwingen tot vaccinatie? Was de basis niet gewoon normale voeding zonder angst voor ziektes?
 
wir haben es nicht gewust.
Wat ze in WO II deden met de Joden kan nu ook. Daar ben ik wel van overtuigd, gezien wat er nu allemaal gebeurt.
Geen rechtspraak, boetes, lockdowns, vaccins en zonder vaccin straks nergens naar toe.
Niet meer naar binnen in een winkel als je je vaccinbewijs niet bij je hebt.
Alle tekenen wijzen daarop.
We hoeven ook niet naief te zijn.
 
Dit soort gedachten zijn wat mij betreft ook angst. Dat je nergens heen mag is nog geen gedwongen vaccinatie. Dat het niet eerlijk is is een ander verhaal. Persoonlijk ben ik er zelf niet bang voor. Jezelf gek maken heeft ook geen enkele zin. En voor wat betreft schimmels, verdiep je eens verder in nano mineralen. Ik heb toch wel zeer interessante ontdekkingen gedaan.
Ook deze helpt bij schildklier klachten.

7120199A-9AC4-4BC9-9B31-76DE3B453386.jpeg4B4C53CE-C5F2-42D9-81B9-C3940D8C4003.jpeg
 
Ik was vandaag naar de tandarts. Een uur op de stoel gezeten voor een wortel kanaal behandeling. Ik kreeg een bekertje aangeboden om mijn mond te spoelen. Nog nooit eerder gehad. (corona) Bleek waterstofperoxide in te zitten. Ik heb het meteen uitgespuugd. Gadver. Blijkbaar was het wel verdund. Had smorgens zelf mijn mond al gespoeld met teatree. en verder steeds onderweg slokjes water genomen.
Hij dacht dat een verdoving niet nodig was maar ik zei doe maar wel.
Hij dacht dat ik misschien wat napijn zou hebben maar ....niks, nada.
Ooit eerder een langdurige behandeling gehad, toen belden ze me de volgende dag hoe het met me was. Goed, geen medicatie genomen. Ik had wel wat gekocht maar die bijwerkingen hoef ik niet.

Wat weer heel vreemd was zojuist VANZELF naar de Wc Ik dacht dat ik leeg was (gisteren gespoeld) maar waar dit dan weer vandaan komt, geen idee. Ik voelde het 5 minuten lang aankomen (2e systeem) en het was veel.
Ik wil nu eenmaal liever niet vanzelf naar het toilet.
Want nu was het ,s-avonds maar voor hetzelfde geld zit ik in de trein of bus.
Wat heb ik gegeten vandaag is altijd mijn eerste gedachte. Niets bijzonders. Een plakje cake met E-nummers en melk. Maar van 1 plakje, kan dat? Of van de verdoving?
In de trein en bus zat iedereen met een mondkapje. Ik niet.
Eind goed al goed.
 
OK, dat had je kunnen weten van die waterstofperoxide, daar had ik destijds iets over gepost. Mijn mondflora is door die troep blijvend aangetast met slikklachten erbij. Stelletje criminelen zijn het.
Hoe is het nu met je tandvlees enz?
Hopelijk heb je geen napijn vd wortelkanaalbehandeling gehad.
 
Vandaag is er bloed geprikt en ontl. moet ik nog opsturen. Bedoeld voor een groot onderzoek.
Maandag had ik de spullen voor het prikken en ontl. ontvangen dus prikken is klaar maar nu de ontl. nog.
Kan opgestuurd worden van maandag t/m donderdag. Wel van dezelfde dag natuurlijk.
Dus vandaag zat ik te rekenen, wanneer moet en wil ik spoelen en wanneer kan ik het dan opsturen.
j.l. zaterdag was ik leeg (gespoeld), zondag prei gegeten en daar kreeg ik last van dus weer gespoeld. Voelde lekker leeg. Ik had voor 2 dagen prei dus maandag weer prei. GEEN reactie van de prei. en ook maandag niet gespoeld want ik was immers zondag lekker leeg.
Dinsdag = vandaag zou dan weer een spoeldag zijn, ,s-avonds.
Maar ik wil pas morgenochtend spoelen en dan morgen opsturen naar het Lab.
Vaak kan dat wel, 2,5 of 3 dagen niet spoelen.
Maar die prei heeft alsnog gewerkt. Gewoon vanzelf. niks spoelen, nada.
Morgenochtend eens kijken of alsnog een spoelbeurt voldoende ontl. geeft
anders wordt het pas donderdag = uiterste dag om op te sturen.

Waarom ik dit opschrijf?
Ik heb het vaak over sinasappelsap/ei/olie die de darmen aan de gang zet, soms wel en soms niet. Dat heb ik al zo vaak meegemaakt dat ik het soms expres doe, darmen extra in beweging zetten.
Maar die prei doet het dus ook. zeker weten.
Ik eet wel vaker prei maar dan is het gemengd met andere groenten en had ik tot nu toe geen last van. .
Dus veel of weinig prei lijkt dan ook weer verschillend te reageren.
De gedachte die meteen door mijn hoofd ging is toch....... zal ik een vaste dag nemen voor prei en kijken wat er gebeurt.
Het blijft altijd een risico want als het overdag werkt en ik ben buiten ben ik niet blij.
Zou mooi zijn als ik er eens achter kwam hoe een darmsysteem met LAR werkt. Een Utopie.
Maar de bedoeling is dat de Mesoloog hopelijk eind volgende week met een frisse blik eens naar mijn gezondheid kijkt.
Helaas moet ik het altijd over LAR hebben, maar geen corona.
 
Laatst bewerkt:
De resultaten van het ontl. onderzoek zijn binnen. Bloed heb ik nog niet, hopelijk krijg ik dat wel.
CANDIDA nog steeds aanwezig.
Ik heb wel al ivermectine geslikt in die tussentijd en ook DMSO maar weet niet of het ook voor schimmels werkt.
Ooit van iemand een dieet gekregen, samen voor 3 weken met mycostatine (Nystatine) toepassen (innemen).
Ik heb dat toen niet gedaan want het is erg drastisch. Candida verstopt zich en is moeilijk te verwijderen. (Moet in evenwicht zijn met andere darmbacterien).
Ik wil dit advies (van ARDRA/Haarlem) meenemen naar mesoloog woensdag. Weet ik meteen waar ze "staat"
Ik denk dat ik met Candida wel een uitzondering ben.
Ik heb het al wel eens verteld.
Jaaaarenlang antibiotica geslikt (via huidarts) voor hardnekkige Acne. Bleek koemelk-allergie te zijn (zegt orthom.arts), Klopt.
Na operatie heeft dikke darm halfjaar stil gelegen en had antibiotica gekregen voor een ontsteking. dus candida die er al zat kon lekker woekeren.
Ik heb er weinig zin in om dit dieet 3 weken lang te moeten toepassen maar ik denk dat er niets anders op zit.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bij Mesoloog geweest en bloed- en ontl. onderzoek besproken.
Voorgesteld wordt om in te nemen Mycopryl van AOV maar het is uiteindelijk CAPRYLZUUR. Zit oa in ook in cocos (gebruik ik) en geitenmelk.

https://www.naturafoundation.nl/kenniscentrum/monografie/205/caprylzuur

Dus alvorens iets aan te schaffen zoek ik naar prijen en wat het doet. Volgens mij heb ik het al eens eerder geslikt maar denk dat ik best wel baat kan hebben als ik het weer en langer ga innemen.
Het is voor schimmels en candida en dit artikel prat ook over bacterien en virussen.
Ik twijfel of ik ivermectine of averm ERBIJ kan slikken maar al lezende hier denk ik dat het wel kan. Graag jullie mening hierover.

Caprylzuur beschermt planten en dieren tegen de invloed van bacteriën, schimmels en virussen (zie sectie Werkingsmechanisme).
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan