Pizzagate

Eens met Sailor. Wat jij beschrijft zijn mensen op een lager niveau die op feestjes met alcohol en/of drugs in een lagere staat van bewustzijn gevracht worden, waardoor ze (seksueel) in de verleiding kunnen komen en daarmee chantabel worden. Wat er echter op de hogere niveaus gebeurt is ritueel satanisch musbtuik en dat is van een hele andere orde. Vermenselijk deze kliek niet, dit zijn onmensen en je moet je afvragen of je wel letterlijk met menselijk DNA te maken hebt. Wanneer in de volle omvang duidelijk zal worden waartoe [ZIJ] in staat zijn is het nog maar zeer de vraag of je nog zoveel compassie kunt opbrengen. Ik denk dat je vooraan zult staan om de trekker over te halen bij [HUN] executies!

Mike
 
Eens met Sailor. Wat jij beschrijft zijn mensen op een lager niveau die op feestjes met alcohol en/of drugs in een lagere staat van bewustzijn gevracht worden, waardoor ze (seksueel) in de verleiding kunnen komen en daarmee chantabel worden. Wat er echter op de hogere niveaus gebeurt is ritueel satanisch musbtuik en dat is van een hele andere orde. Vermenselijk deze kliek niet, dit zijn onmensen en je moet je afvragen of je wel letterlijk met menselijk DNA te maken hebt. Wanneer in de volle omvang duidelijk zal worden waartoe [ZIJ] in staat zijn is het nog maar zeer de vraag of je nog zoveel compassie kunt opbrengen. Ik denk dat je vooraan zult staan om de trekker over te halen bij [HUN] executies!

Mike
Je hebt gelijk
 
Microsoft laat een advocatenkantoor onderzoeken hoe het techbedrijf is omgegaan met beschuldigingen over ongepast gedrag en seksuele intimidatie door Microsoft-oprichter Bill Gates.



De advocaten zullen ook het bedrijfsbeleid rond seksueel overschrijdend gedrag en discriminatie op basis van geslacht tegen het licht houden, melden Amerikaanse media. Hiermee komt Microsoft tegemoet aan een wens van de activistische aandeelhouder Arjuna Capital, die hier vorig jaar om had verzocht.

 
Laatst bewerkt:
2022 het jaar vd onthullingen!! Vorig jaar sprak ik een dame op instagram(toen had ik nog insta) en zij had een dochter die mee had gedaan aan voice. Zij vertelde mij dat Ali B haar een contract had aangeboden maar dat ze deze niet wilde om bepaalde redenen niet. Die vrouw wist heel veel over de praktijken van Ali B maar ze zei tegen mij hij doet hele erge dingen. Mijn dochter zei het is een creap waar elk meisje ver van weg moet blijven. Ik natuurlijk nieuwsgierig en dus doorgevraagd wat doet ie dan? Zij wilde er niks over kwijt ze zei weet je.. het gaat allemaal nog wel uitkomen, je zult het vanzelf merken want steeds meer mensen dreigen naar buiten te willen treden over hem. En zie nu exact een jaar later is het uitgekomen!

En betreft die Mol familie daarvan weten we al dat het devils zijn. Verbaasd mij dan ook niet. Enge pedofielen familie.
 
Moest even opzoeken wat dat BOOS precies was, kende het niet...
Tv programma op NPO


 
Het is toch algemeen bekend dat je je zeker in de artiestenwereld als vrouw liggend moet staande houden. Walgelijk maar waar, zoals ook nu weer blijkt.
 
Het is toch algemeen bekend dat je je zeker in de artiestenwereld als vrouw liggend moet staande houden. Walgelijk maar waar, zoals ook nu weer blijkt.
Dit is, toch al heel lang bekend ook, de Gooise matras jaren 60 of zo, en dat ding stinkt al jaren.
 
Heeft al bekend - zouden ze daarvoor betaald worden ? :unsure:
Ja ik vind het bij nader inzien ook wel erg opvallend allemaal zo ineens🧐 zo makkelijk bekennen ook. En is het niet een afleidingsmanoeuvre voor wat anders?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan