Pizzagate

Wie is Huig Plug? Ik zie wel vaker video’s van hem. Is hij betrouwbaar?

Hij is een klokkenluider van het gevangeniswezen, en schijnt belangrijke informatie in z'n bezit te hebben over allerlei mistanden binnen justitie en Joris Demmink. We zullen maar afwachten wat ie zoal van plan is. Ik vind z'n video's wel interessant, want ik had nooit eerder van Sociëteit de Witte gehoord.
 
Over magie!☝️


Nu zul je wel zeggen: onzin Natassa, magie bestaat niet, maar als dat waar was, dan was de wereld nooit in zo’n diep verval geraakt. Magie betekent dat je situaties en mensen op slot zet of programmeert. EMDR is in die zin dus ook magie.
 
Eigelijk is het niet zo relevant of het bestaat of niet. Hele volksstammen geloven dat het bestaat dan word het wel waar denk ik.

Beetje als met hypnose, als je er gevoelig voor bent dan bestaat het. Maar niet iedereen schijnt onder hypnose gebrachte te kunnen worden.

Complotdenker
 
Het is wel degelijk relevant. Satanisten kunnen alleen pure scheppingsenergie ombuigen en verdraaien. Dit betekent dat het energie is die ook voor ons gebruikt kan worden i.p.v. tegen ons. Zo hebben ze ook op 9/11 vrije-energietechnologie op destructieve wijze ingezet. Het doet er dus wel toe om te weten waar we precies mee te maken hebben!

Mike
 
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik dacht niet verder even dan er niet bevattelijk voor zijn en je zit goed.

Andersom zou wild zijn. Die zelfde toewijding en energie in het goede steken moet toch veel meer opleveren. Omdat de tegenpartij zelf niks kan creëren.

Complotdenker
 
We kunnen letterlijk een hemel op aarde maken met het gebruik van de Goddelijke energie in plaats van het te vervormen tot iets wat alleen ziekte en dood veroorzaakt. Dat is zwarte magie. Nu moeten we er weer erachter komen hoe we vrije energie kunnen inzetten, evt. met behulp van technologie. Helaas heb ik de hersenen niet om zoiets op te zetten waar Tesla mee bezig was. Of misschien wel, ik ga het gewoon proberen :)

Joost
 
https://www.ad.nl/binnenland/deze-vrouw-zag-bij-veendam-het-jongetje-zonder-kleren-mijn-man-dacht-eerst-dat-ik-spoken-zag~a14c79ad/?fbclid=IwAR14wyco61vAouhsxR-771Be4awxsqnQ1F7_L9-uuudAdOFc9fBBaB0MB2w&referrer=http%3A%2F%2Fm.facebook.com

Brrrr

Complotdenker
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
504.005
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan