Pizzagate

Members of DisruptJ20 were captured on video in Pizzagate’s Comet Ping Pong pizzeria discussing how they would disrupt the pro-Trump Deploraball on the night of January 19 at the National Press Building, Washington, DC, by releasing butyric acid stink-bombs into the ventilation system and setting off fire alarm sprinklers.



https://fellowshipoftheminds.com/2017/02/17/d-c-police-arrest-trump-inauguration-domestic-terrorists/

Comet Ping Pong? Toeval?

Mike

 
Wat David Icke al in 1999 in z'n boek 'The biggest secret' schreef, komt nu uit: Sir Edward Heath (inmiddels overleden) was een pedofiel die vele kinderen heeft misbruikt.

The police chief investigating claims that Sir Edward Heath was a paedophile is convinced the allegations are ‘120 per cent’ genuine. More than 30 people have come forward with claims of sexual abuse by the former Conservative Prime Minister, according to well-placed sources.

http://www.telegraph.co.uk/news/201...heath-paedophile-120-per-cent-genuine-police/

Mark
 
Liz Crokin is een journaliste die eerder fraude van Clinton's verkiezingscampagne aan het licht bracht waarna ze geïntimideerd en bedreigd werd. Ze doet ook onderzoek naar pedofiele netwerken (ze is zelf slachtoffer van seksueel misbruik geweest), sex trafficking, etc. en ze is recent fysiek aangevallen. Ze vreest nu voor haar leven en heeft daarom een video gemaakt waarin ze uitlegt dat ze geen zelfmoordneigingen heeft en positief in het leven staat. Dit voor het geval ze vermoord wordt en naar buiten komt dat het zelfmoord zou zijn.



Mark
 
Ja Mark,

Ik lees nu zijn Duitse boek (ik snap het nu beter dan voorheen en na het Nederlandse boek gelezen te hebben, begrijp ik beter waar hij het allemaal over heeft) en er is een geheel hoofdstuk aan pedofilie en satanisme gewijd. Inderdaad komt Heath ook aan bod.

Ook hier:
http://www.ninefornews.nl/edward-heath-pedofiel-misdaden-doofpot/

Verder gaat hij in dat betreffende hoofdstuk ook in op het Britse koningshuis, op de zaak Diana, op Michael Jackson, Tatcher, Ratzinger... ja, het gehele verhaal is echt misselijkmakend en soms twijfel ik aan de zaak. Het is zo ongelooflijk. Maar jammer genoeg zijn deze vreselijke zaken waar.

Dorothé
 
Ik zie meer gestoorde lui iets OVER Milo zeggen dan dat ik hem zelf aan het woord hoor...

Mike
 
Milo zegt dat hij het okay vindt als iemand van 28 jaar seks heeft met iemand van 13 jaar oud, zoals kennelijk bij hem het geval was. Als 13-jarige had hij seks met een volwassen priester. Milo zegt dat hij de initiator was.

Milo vindt dat als een volwassene seks heeft met een kind van 13-jaar die in de pubertijd is, het geen pedofilie is, want dan is het geen kind meer. Dat is natuurlijk bullshit.

En dan dat verhaal van dat het in de gay-scene vrij normaal is dat dit gebeurt, want liefde, jezelf vinden, blablabla.

Ik ben verbaasd dat je dit niet afkeurt, Mike.

Mark


 
Wat mij stoort aan het filmpje is de tendentieuze lui die hier over Milo aan het praten zijn. Dat gezegd hebbende keur ik de uitspraken van Milo zelf niet goed. Liever had ik een filmpje gezien waarin hij zijn woorden in context had kunnen brengen i.p.v. na elke zin suggestief commentaar te moeten zien en horen. Maar goed, Milo toont eens te meer aan dat homoseksualiteit van oorsprong pedofilie is en voortkomt uit een ontwikkelingsstoornis.

Mike
 
Ja, die andere gasten zijn aparte lui en het is ook niet handig om 4 anderen tegenover Milo te zetten die allemaal door elkaar gaan praten. Dan weet je dat het een zooitje wordt.

Maar ik heb geprobeerd om alleen te letten op wat Milo zelf zei. Het is heel apart, want het is een vrij intelligente jongen verder, maar hier heeft hij ineens een zieke gedachtekronkel. Maar dat zal inderdaad te maken kunnen hebben met een ontwikkelingsstoornis.

Mark

 
Mark,

Val niet voor de stemmingmakerij! Hier is de reactie van Milo zelf, zijn uitspraken zijn volledig uit verband gerukt en er heeft selectieve montage plaatsgevonden:



Ze trekken nu alles uit de kast om rechts-conservatieven door het slijk te halen!

Mike
 
Misschien snap je nu ook beter mijn ietwat lauwe reactie. Er vindt een heksenjacht plaats op iedereen die 'gevaarlijk' is in het rechts-populistische kamp. Don't believe the hype!

Mike
 
Mike, uiteraard zijn ze uit op schandalen. Dat doet zowel het linkse als het rechtse kamp. Maar Milo heeft zichzelf in de nesten gewerkt, vandaar dat hij z'n excuses aanbiedt en nu een ANDER verhaal vertelt dan in de 2 interviews. Ik had expres niet alleen naar het gewraakte interview gekeken, maar zocht verder en vond dus zijn bovenstaande reactie op dat interview, waarbij hij nog verder gaat in z'n beweringen.

Dus ik geloof niet zo in het huilverhaal dat het allemaal aan de pers ligt. Luister naar de video die ik hierboven gepost heb. Er zitten ongeknipte stukken tekst in van Milo die je moeilijk op een andere manier kunt uitleggen. Hij heeft het duidelijk over seks tussen volwassenen en 13-jarigen en dat dat moet kunnen als er sprake is van wederzijds goedvinden. In de excuus-video heeft hij het over dat hij een slachtoffer was van seksueel geweld, terwijl hij in het interview stoer zegt dat hij de initiator was wat betreft seks met de priester.

He fucked up en moet nu op de blaren zitten. Zo zie ik het.

Mark
 
Doe mij een lol en geef me de exacte tijdscode waar hij dit zegt. Ik heb geen tijd om dit zelf te zoeken.

Mike
 
Mike, ik had de geposte video al scherp staan. Vanaf 57:55 laten ze eerst een klein fragment zien van dat bewuste interview, waarna Milo in etappes die beweringen maakt die ik schreef, tot ongeveer 1:06:46. Je moet even door de onderbrekingen van de 'gastheren' heen luisteren. Dit is ongeknipt.

Mark
 
Ik heb de video nu teruggezien. Het probleem met Milo is dat hij altijd maar weer wil provoceren. Hier is-ie inderdaad te ver gegaan, zoveel is duidelijk. Het is echter interessant qua timing wat hier gebeurt: Milo stond gepland als de voornaamste (keynote) spreker op het CPAC-congres (Conservative Political Action Committee) en nu is zijn toespraak plotsklaps afgelast. Nu gaan ze Milo's tendens om te bluffen en te shockeren, vooral als het om homoseksualiteit grenzend aan pedofilie gaat, tegen hem gebruiken om te voorkomen dat hij ergens nog voet aan de grond krijgt. Een zelf toegebrachte wond? Absoluut. Maar niets vergeleken bij het onderwerp van dit draadje natuurlijk.

Mike
 
Milo zou inderdaad wat minder moeten rellen en shockeren. Hij is een grote jongen nu. Misschien leert hij zo het best dat z'n uitspraken niet zonder consequenties zijn, buiten het feit dat er mensen zijn die hem om andere redenen het spreken willen beletten.

En het is niet alleen rellen. Hij is ook serieus als hij het bijvoorbeeld over de definitie van pedofilie heeft en dat het gebruikelijk is in de gay-scene. Pedofilie moet niet als normaal gezien worden en hij heeft daar een voorbeeldfunctie in.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.520
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan