Pijn in de leverstreek

G

Guest

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal maanden terug een melk kuur van vijf dagen gedaan en daarna begonnen de problemen.

Toen ik weer vast ging eten kreeg ik een zeer gevoeligen knobbel vlak onder het borstbeen, en ook de bovenste ribben en de leverstreek waren zeer gevoelig. Dit ging na verloop van tijd weer weg, maar is nu inmiddels weer terug, alleen dit keer in de leverstreek, vooral na het eten.

Het voelt vooral opgeblazen en stijf.

Zou het misschien een ontsteking zijn, Wie kan me helpen?

 
Euh, je bent nu 9 maanden lid en nog niet eerder iets gelezen over de lever en wat je daaraan kan doen? Ik zou zeggen, zoek eens op lever-en galblaaszuivering. Ik denk dat je lever je dankbaar gaat zijn als je de boel schoon gaat spoelen.

Bij gevoeligheid bitterzout nemen. Dan zet je je galwegen open en kunnen vastzittende stenen doorglijden.

 
Ik begrijp je reactie, maar het lijkt wel of elk probleem op de lever-galblaas of bijnieren gegooid wordt

Uiteindelijk hebben al die veranderingen,dingen proberen, naar mijn beeld ook de problemen veroorzaakt.

 
En ik begrijp jouw reactie. Ik had dusdanig veel pijn dat WAPF een complete opluchting was, want ik was in no time van 24/7 pijn naar een paar uur per week. En ik hoef maar te lezen over bijnieruitputting en daardoor weten dat ik daar al van kinds af aan last van heb.

Op het moment dat je je voedt en je sytsteem aan het werk zet, dan komen de gebreken in het systeem ook naar voren. En ja, we zijn nou eenmaal erg verstoord op het gebied van de spijsvertering, bijnieren en schildklier. En wil je toch op een gezonde manier functioneren zal je daar mee aan de slag moeten.

 
of.... alle signalen van je lijf negeren en een pilletje nemen, zoals de meesten doen :!:

 
Marijan, heb jij ook De lever- galblaaszuivering gedaan dan? Behalve dan die kleine.

Ik ga eerst wel even proberen met bitterzout. Welke dosis moet ik nemen om mijn galwegen goed open te zetten?

 
Quote:
het lijkt wel of elk probleem op de lever-galblaas of bijnieren gegooid wordt


Dat komt omdat deze problematiek epidemische vormen heeft aangenomen in westerse samenlevingen. Helloooooooooh, wakker worden!

Mike

 
Nee, daar staat wat anders, maar ik vraag me nog steeds af hoe je dat zo zeker weet?

 
Wat heb jij dan? Je vraagt om hulp, maar onze "diagnose" dus oplossing is niet de juiste. Waar moeten we t zoeken dan?

 
Hoi Alexandra,

Ik zeg niet dat jullie het niet bij het juiste eind hebben, maar ook niet dat het wel zo is. Mijn bedoeling is ook niet jullie aan te vallen.

Ik ben wel benieuwd of er mensen hier zijn die ook wat anders denken. Bijvoorbeeld, kan het ook een ontsteking zijn? Waarom zou het gelijk een steen moeten zijn die vastzit?

 
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel een beetje opzie tegen die lever-galblaaszuivering. Op dit forum las ik ook een negatieve ervaring van iemand.

 
Pino, dat herken ik dat je er tegen opziet.

Je moet het ook pas doen als je er echt aan toe bent!

Ik heb pas de 1e leverreiniging gedaan, en ga zeker ermee verder.

 
Ik zeg niet dat er een steen vast zit, ik geef je een methode om te achterhalen of er stenen dwars zitten. Want dan geeft bitterzout namelijk verlichting. Helpt het niet (twee tot drie glazen) dan zijn het geen stenen.

En als jij zegt last te hebben van je leverstreek, wat anders zit er dan op om een G&Lzuivering te doen? Of de boel nou ontstoken is of niet.

Maar kan je ook een totaal tegenovergesteld advies geven. Ga naar de huisarts. Vraag om een echo. Bij galstenen wordt je galblaas eruit gehaald, bij een ontsteking van de lever (schijnen ze te kunnen voelen) krijg je anti-biotica. Soms krijg je dat ook bij een ontstoken galblaas, als voorbereiding op de operatie zeg maar.

Ik heb ondertussen al heel veel meegemaakt op het gebied van de zuivering. Het enige dat ik nog niet heb meegemaakt volgens mij is de hele nacht kotsen. Maar alles beter dan snijden in een toch al niet gezond lichaam, maar wat hard bezig is heel erg gezond te worden!

 
Reguliere methodes ben ik ook niet altijd een voorstander van. Nu begrijp ik beter wat je zegt, omdat ik niet wist dat bitterzout een methode is om te achterhalen of er mogelijk steentjes vastzitten. Voor de duidelijkheid, ik vermoed dat het de lever is, rechts onder de ribben en voelbaar aan voor,achter en zijkant. Ontsteking zou mogelijk ook met kruiden verholpen kunnen worden.

Ik heb zelf het vermoeden dat door de rauwemelk gekomen is. Of kan dit niet?

 
Verschil lever en galblaas is erg moeilijk te duiden. Volgens medici geeft de lever al helemaal geen pijnklachten aan. Zelf kan ik het verschil wel voelen, maar kan je het niet omschrijven.

De kuur geeft aan waar je zwakheden liggen. Doe er iets mee of niet, zo simpel is het toch? En nee, de rauwe melk is niet de veroorzaker. Want dan zou bijna iedereen hier op het forum vol met ontstekingen zitten. Het heeft wel een zwakke plek naar voren laten komen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.648
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan