Pijn aan de zijkant van de hand

G

Guest

Guest
Mijn vriendin heeft een pijnlijke hand. De pijn bevindt zich aan de zijkant, zeg maar tussen de bovenkant van de pink en de pols.

Iemand ervaringen of een idee ?

 
Ik begrijp de pijn direkt, heb het jaren gehad aan links en rechts. Zag het altijd als een soort van reuma. Sinds ik Wap eet, nu kleine 2 maanden, is het totaal weg dus ik veronderstel dat het de nachtschades zijn die ik dus ook niet meer eet.

 
Je conclusie is wat krom converted,

Sinds je wap eet is de pijn weg,

Dus zal het aan de nachtschades hebben gelegen..

Maar wap houdt veel meer in dan nachtschades vermijden

 
Info is inderdaad summier Ad. Stond op het punt om rauwe melk en kaas te gaan halen bij de boer en dacht ik slinger even een topic op het forum. :) Zoals wel vaker voorkomt in gezinnen hier op het forum is er soms 1 persoon die volledig Wap eet waarna de partner vervolgens langzamerhand meer en meer mee doet maar daarbij nog wel enkele zaken eet die niet volledig Wap zijn. De zaken die mijn vriendin nog wel eet buiten de Wap-voeding zijn : af en toe nachtschades, 1 plakje speltbrood/ cracker per dag en ongeweekte (para)noten. Deels kan ik de oplossing zelf wel invullen op basis van de info op het forum, maar is was even benieuwd of hier mensen zijn die ook deze specifieke klachten konden koppelen aan inderdaad bijvoorbeeld de inname van nachtschades of iets anders.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.518
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan