Pigmentvlekken

@Pike, het is geen bartonella henselae. Ik moet eens terugkijken in mijn verslag, maar het betreft de bartonella waar zo ongeveer 70procent van de katten drager van is.

En toch heb ik ergens vertrouwen in deze arts, hij heeft al vele mensen geholpen.

 
Hoi Inge, je vroeg er niet om, maar je kunt ook zelf aan de slag met essentiele olie van kruidnagel (altijd verdund met bijv. olijfolie: dan verhouding van 1x kruidnagelolie op 6 x olijfolie) -protocol van James Schaller voor bartonella, Houttuynia -Zhangprotocol voor bartonella- (is beschikbaar van nutramedix) en allicine (gebruik ik nu ook): Zhangprotocol voor bartonella. Ik heb ook een bartonellainfectie gehad, maar ik vermoed dat die weg is (gelukkig) o.a. ook door resonantietherapie.

 
@Lievergezond bedankt voor de info! Dat zijn dan een soort van druppeltjes die je moet drinken en een extract van knoflook als ik het goed begrepen heb? Waar kan je dit bestellen en kan je dit op eigen houtje doen?

Mijn ab kuur zou binnen 2 maand stoppen, ik tel af!!

@Mike, al een tijdje aspartaam-vrij :)

 
Inge, wat een enorme lange ab kuur zeg!!

Een half jaar of zo? Zelfs voor mijn chronische lyme (ongeveer 12 jaar)kreeg ik maar 1 maandje ab!

Vreemd genoeg was ik daarna wel van mijn klachten waarvoor ik dat gekregen heb, nl vocht in de gewrichten, af...

 
Nog even een update over de pigmentvlekken. Er beginnen zich nu allemaal witte vlekken te vormen tussen de bruine vlekken. Ik weet niet of dit een goed teken is of juist niet? Ik ben bang dat die witte vlekken blijvend zullen zijn.

Het ziet er niet uit, ik voel me net een dalmatiër :cry:

 
Sorry hoor, hier ben ik weer met m'n pigmentvlekken...

Ik zoek er veel over op en vond volgende natuurlijke middeltjes:

* Je ochtendurine met een watje aanbrengen op de vlekken :?

* citroensap over de plekken doen

Dat eerste zie ik niet meteen zitten :) Ik maak me ook de bedenking dat ik ab slik en dat dat dus ook in mijn urine zal zitten, lijkt me niet bepaald gezond.

Citroensap kan irriterend werken op de huid.

Zouden jullie me dit aanraden?

 
Gewoon uitproberen :lol:

Citroensap op een watje en als t gaat irritwren weet je waar t van komt.

Een vriendin van mij kreeg vlekken van de anti-conceptiepil.

 
Bedankt voor jullie reacties!

@Dia, zo'n kurkuma-masker heb ik al eens geprobeerd, maar had de indruk dat ze er zelfs donkerder van werden. Die gele kleur is ook heel moeilijk te verwijderen.

 
Ha ha ik zie het helemaal voor me, geen pigmentvlekken meer te zien want je hele gezicht is geel. Hoe heb je dat er weer af gekregen? Ik heb soms de hele dag gele vingers als ik weer eens kurkuma heb gesneden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan