Petroleum therapie/medicijn

simone

New member
Heeft iemand ooit iets gehoord over petroleum therapie.

Vroeger kregen kinderen een lepeltje zuivere petroleum elke dag en werd het ook voor huid en wonden gebruikt.

Wordt ook beweerd dat het mensen van kwaadaardige kankersoorten heeft genezen etc. etc.

Er is veel informatie over te vinden en als je petroleum als medicijn intypt krijg je denk ik wel wat hits.

Was gewoon benieuwd of jullie hier over gehoord hadden:

http://home.wanadoo.nl/henkhemelrijk/petroleum/home.htm

Zelf niet alles doorgelezen hoor maar wat ik jaren gelden onderzocht had is bij mij ook in de vergetelheid geraakt.

 
Petroleum'therapie' bestaat zolang als onze samenleving is gebaseerd op fossiele brandstoffen in de vorm van benzine/disel/LPG/kerosine, kunstmest, bestrijdingsmiddelen en synthetische medicatie. Oftewel, het is niet meer dan 100 jaar oud. Het LIJKT dus een lange traditie te hebben en uit 'grootmoeders tijd' te zijn, maar het tegendeel is waar. Dit is een sluwe poging geweest van de petroleumindustrie om zoveel mogelijk toepassingen te vinden voor hun rommel. Wat petroleum doet op de huid is deze afdichten d.m.v. een 'plastic' laag, waardoor er een anaerobe omgeving ontstaat die juist bevorderlijk is voor de groei van anaerobe micro-organismes. Daarnaast irriteert petroleum de huid. Vandaag de dag zit het in allerlei zalfjes en cremes, zelfs in haarwax. We moeten juist af van al die zuurstofrovende middelen!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.904
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan