Patenten op levende organismen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ruud
  • Startdatum Startdatum

ruud

New member
Patenten op levende organismen.

Het is al een tijd aan de gang zonder dat we het misschien goed beseffen.

Ik weet dat het zo is voor wat betreft de borrelia, de veroorzaker van de ziekte van lyme: daar zijn ook patenten op.

Nu is het zoveelste patent aangevraagd zag ik door Ab Osterhaus en Ron Fouchier:

Quote:
Kassa voor onze virologen?

Maandag, 01 juli 2013 12:28

[mers virus] Het MERS-CoV virus waarop twee Nederlandse virologen patent hebben aangevraagd begint nu een dodelijk gevaar voor de mensheid te worden. Midden vorig jaar stak in het Midden Oosten een virus de kop op dat tenminste 44 mensen heeft ziek gemaakt waarvan er 22 zijn overleden. Dit virus heet officiëel “Middle East Respiratory Syndrome Coronavirus” of MERS-CoV. De arts die deze patiënten voor het eerst behandelde stuurde een monster van dit virus naar de Nederlandse virologenAb Oosterhaus en Ron Fouchier voor identificatie. Deze twee echter vroegen er onmiddellijk een patent op aan, tot grote ergernis van Saoedi Arabië die zegt dat het patent het gevecht tegen het uitbreken van dit virus in de weg staat.”

Inmiddels zijn er per 26 juni 77 door laboratoria bevestigde besmettingen met dit virus, waarvan 62 in Saoedi Arabië. Het aantal sterfgevallen is ondertussen gestegen tot 34.

http://www.niburu.co/index.php?opti...rologen&catid=17:gezondheid&Itemid=30

Vooral de vetgedrukte passage vind ik, tja, hoe zal ik het omschrijven, zorgwekkend.

Het gaat over patenten op levende wezens die een bedreiging voor ons zouden (kunnen) zijn: daar valt kennelijk een hoop geld aan te verdienen.

Daarnaast zijn er ook patenten op levende wezens die ook goed voor ons zouden kunnen zijn.

Van de ziekte van lyme: -de veroorzaker is een bacterie- weet ik dat betrouwbare testen uitblijven omdat de patentgeneeskunde dit in de weg staat.

M.a.w.: de kennis is er om de testen betrouwbaarder te maken, maar deze wordt voor iets anders gebruikt: namelijk voor de ontwikkeling van vaccins: en wie zit daar nou op te wachten?

Er was eerder al een dergelijk vaccin op de markt maar dat moest stoppen omdat mensen rechtzaken gingen aanspannen tegen de producenten van dit vaccin vanwege de vele gezondheidsklachten die het vaccin al te duidelijk opleverde.

Nu zet men met het geld dat bij elkaar gehaald is n.a.v. een petitie voor betere lymebehandelingen en -diagnostiek schaamteloos in voor de ontwkkeling van een ander type vaccin in o.a. het AMC en mogelijk ook het Radboud-ziekenhuis.

Mensen die vragen, worden overgeslagen, zullen we maar zeggen...

Coutinho, hoofd RIVM, zei in 2010 in een programma van Tros Radar over slechte diagnostiek en behandeling van de ziekte van lyme: ¨we moeten inzetten op preventie¨.

Hij bedoelde vaccins, maar dat woord nam hoe toen -wijselijk?- in mijn herinnering niet in de mond (dat was bijna 3 jaar geleden -herfst 2010).

Zie ook hoe onze koning kennelijk geld steekt in de ontwikkeling van (het patent op) Morgellons: http://nesaranews.blogspot.nl/2013/07/morgellons-us-patent-and-creators-names.html

 
Dit is om dezelfde reden. Broccoli komt van nature niet voor en is door selectieve kruising tot stand gekomen. Aangezien het een menselijke creatie is, is het patenteerbaar. Datzelfde geldt voor knutselorganismes die in militaire laboratoria tot stand zijn gekomen (zoals Lyme, West Nijl-virus, Morgelion's, SARS, Ebola, etc.). Hiermee geven ze in feite toe dat ze micro-organismes in elkaar knutselen!

Mike

 
Aha.

Tja wat blijft er dan nog over dat niet door selectieve kruising is ontstaan?

Kippen die eieren door blijven leggen zijn ook selectief gekruisd neem ik aan en de melkkoe dan?

 
Alles wat zo uit de natuur komt verbieden en alles wat we zelf maken patent op vragen. Je zult die macht maar hebben.... Brrr... (en ja, ik weet dat het zover is)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan