Parasietenkuren info

Het bericht waar je op reageert is van mei
Mike heeft intussen meer dan de dieren winkel in huis 🤣🤣🤣
Alsof ik dit niet gezien had...
Misschien heb jíj niet gezien dat ik mij hier vandaag pas heb aangemeld, dus eerder reageren zou niet gekund hebben.
Verder stond er geen reactie , dus waarom zou ik die link niet plaatsen?
En om nu te zeggen dat jóúw reactie nu een constructieve bijdrage levert als antwoord op Mike zijn vraag, neuhhhh....
 
Aldof ik dit niet gelezen had....
Als jíí gelezen had, dan wist je dat ik.mij vanmiddag pas heb aangemeld, dwz dat ik niet eerder kon reageren.
Daarnaast was geen enkele reactie op de posting van MIke , vandaar dat ik de link plaatste.
En of jóúw reactie nu zo een constructieve bijdrage is....., neuhhh
Amai laten we wel een beetje zoetjesaan doen tegen elkander hè 🤣
 
Alsof ik dit niet gezien had...
Misschien heb jíj niet gezien dat ik mij hier vandaag pas heb aangemeld, dus eerder reageren zou niet gekund hebben.
Verder stond er geen reactie , dus waarom zou ik die link niet plaatsen?
En om nu te zeggen dat jóúw reactie nu een constructieve bijdrage levert als antwoord op Mike zijn vraag, neuhhhh....
Dat je vandaag pas bent aangemeld zag ik, het is ook niet bedoeld als belediging, maar ik hoop wel dat je je goed gaat inlezen, er is hier heel veel belangrijke info te vinden, soms reageren we zeker niet inhoudelijk maar wel met een lach
En zelfs wakkeren kunnen hier een cultuur shock krijgen we lopen vaak ver vooruit
 
Ok, dit klinkt als een 'normale' reactie.;)
Ik reageer al jaren op diverse fora, en weet hoe ea in zijn werk gaat. Ben dus echt niet van plan om de betweter uit te hangen.
 
Betweters zijn we hier allemaal wel.. We weten het in iedergeval beter dan Murk Ratte (Pinokkio) en snuifje met zn schoenen.
Wees welkom en schroom niet om dingen te plaatsen.
 
@KefirKev hoeveel neem jij per dag?
Ik nam 8 pillen per dag. Maar inmiddels gebruik ik fenbendazole poeder wat de helft goedkoper is dan Panacur:
 
Are parasites really harmful or are they our friend? This study seems to align with the terrain theory representation of parasites role in the body - just another part of the clean up crew. Parasites seem very effective at consuming heavy metals. Maybe re-think your next trendy 'parasite cleanse'!

 
The "parasite" is a synthetic protein.

Mike
Hoe zou dat in zijn werk gaan dan? En wat voor klachten veroorzaken deze?
Of anders moet ik even terug googlen

Wat betreft de nieuwe vaccins vond ik het verhaal van die Duitse arts heel aannemelijk. Autopsie op gevaccineerden heeft dat ook bevestigd. Namelijk dat het grafeen/nanotech inwerkt op het endotheel. En allerlei incisies maakt omdat het werkt als razorblades. Verklaard voor mij wel al die dode topsporters.
 
Hoe zou dat in zijn werk gaan dan? En wat voor klachten veroorzaken deze?
Of anders moet ik even terug googlen

Wat betreft de nieuwe vaccins vond ik het verhaal van die Duitse arts heel aannemelijk. Autopsie op gevaccineerden heeft dat ook bevestigd. Namelijk dat het grafeen/nanotech inwerkt op het endotheel. En allerlei incisies maakt omdat het werkt als razorblades. Verklaard voor mij wel al die dode topsporters.
Grafeen is de afleiding van het werkelijke probleem synthetische Spike eiwitten.
 
Ik nam 8 pillen per dag. Maar inmiddels gebruik ik fenbendazole poeder wat de helft goedkoper is dan Panacur:
@KefirKev thanks ga ook beginnen ermee!
 
Hoe zou dat in zijn werk gaan dan? En wat voor klachten veroorzaken deze?
Of anders moet ik even terug googlen

Wat betreft de nieuwe vaccins vond ik het verhaal van die Duitse arts heel aannemelijk. Autopsie op gevaccineerden heeft dat ook bevestigd. Namelijk dat het grafeen/nanotech inwerkt op het endotheel. En allerlei incisies maakt omdat het werkt als razorblades. Verklaard voor mij wel al die dode topsporters.
Man, man, weer eentje met al die grafeenonzin.
 
Man, man, weer eentje met al die grafeenonzin.
Ik heb me niet tot den treuren erin verdiept en zit ook niet dag en nacht op mijn toestel. Heb verschillende filmpjes gezien en valt me op dat er verschillende versies zijn. Heb helemaal geen conclusie getrokken.
Man man
 
Ik heb me niet tot den treuren erin verdiept en zit ook niet dag en nacht op mijn toestel. Heb verschillende filmpjes gezien en valt me op dat er verschillende versies zijn. Heb helemaal geen conclusie getrokken.
Man man
Hoeft ook niet, is hier op het forum voldoende uitgelegd.
 
Ik heb me niet tot den treuren erin verdiept en zit ook niet dag en nacht op mijn toestel. Heb verschillende filmpjes gezien en valt me op dat er verschillende versies zijn. Heb helemaal geen conclusie getrokken.
Man man
Laat ik het simpel zeggen grafeen oxide is onzin, welk filmpje je ook kijkt, zodra een zekere dr Charlie Ward het erover heeft is het onzin, dus een simpele oplossing zoek Google af op Charlie Ward met iets wat je wil weten, komt dat in zijn films voor is het afval
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan