Parasietenkuren info

Het gaat mij gewoon heel goed vuurvogel. Het bleef bij één maal bloed in de po, mij nog steeds een raadsel waarvan/waarom/waardoor.
Ik heb wel gemerkt dat ik na een bezoek aan een kennis die 2 weken tevoren de 2e x geprikt was mij twee dagen niet helemaal 'lekker' voelde. Dat was juist voor mijn kuurtje Panacur. Voelde mij daarna weer top. Gelukkig.
 
€ 11,04 40% Off | Kontil. Interne Parasiet Kauwen Tablet. Intestinale Wormen Menselijk Interne Parasiet Geneeskunde. Menselijke Gezondheid


Dus ik vind dit ook nog op Ali express. Komt uit Turkije en is voor mensen. Werkzame stof Pyrantel Pamoate

heb t laten vertalen door een Turkse 👇🏻👇🏻

Overzicht Beschrijving Artikelbeschrijving Kontil Kauwtablet INDICATIE INFORMATIE: Het werkzame bestanddeel van het medicijn is Pyrantel pamoaat.KONTIL Kauwtablet is een medicijn dat ervoor zorgt dat darmwormen (wormen en wormen) worden gescheiden van de darmwand en uit het lichaam worden verdreven. wormen, haakwormen, rondwormen en draadwormen Het wordt gebruikt bij de behandeling van infecties veroorzaakt door maag- en darmparasieten. WAT U MOET WETEN OVER DE CONTIL CHWT-TABLET: Het wordt niet aanbevolen om dit geneesmiddel te gebruiken als u allergisch bent voor de werkzame stof van het geneesmiddel. Het is een medicijn waarmee darmwormen (wormen en wormen) van de darmwand kunnen worden gescheiden en uit het lichaam kunnen worden verdreven. Het wordt gebruikt bij de behandeling van infecties veroorzaakt door maag- en darmparasieten zoals wormen, haakwormen en draadwormen. Kleiworm is een infectie die gemakkelijk van persoon op persoon kan overgaan. Hiervoor dienen de nodige maatregelen te worden genomen. Tijdens de behandeling is het noodzakelijk om de kleding, lakens, handdoeken schoon te maken en het huis te desinfecteren. Niet gebruiken bij kinderen jonger dan 2 jaar. als u Myasthenia gravis heeft (een soort spierzwakteziekte); gebruik dit geneesmiddel niet.
 
Ook een interessante. Hoevelen hebben niet problemen met de maagdarmwand? Ik vind dit wel een experimentje waard bij mezelf!

Mike
 
Sinds de 1e dosis Ivermectine gisteren geen bijwerkingen gehad, ondanks overdosis.
Woef, woef. Ironisch genoeg staan er een koe en een varken op de verpakking.
 
Mansonil All Worm Dog

€ 11,04 40% Off | Kontil. Interne Parasiet Kauwen Tablet. Intestinale Wormen Menselijk Interne Parasiet Geneeskunde. Menselijke Gezondheid


Dus ik vind dit ook nog op Ali express. Komt uit Turkije en is voor mensen. Werkzame stof Pyrantel Pamoate

heb t laten vertalen door een Turkse 👇🏻👇🏻

Overzicht Beschrijving Artikelbeschrijving Kontil Kauwtablet INDICATIE INFORMATIE: Het werkzame bestanddeel van het medicijn is Pyrantel pamoaat.KONTIL Kauwtablet is een medicijn dat ervoor zorgt dat darmwormen (wormen en wormen) worden gescheiden van de darmwand en uit het lichaam worden verdreven. wormen, haakwormen, rondwormen en draadwormen Het wordt gebruikt bij de behandeling van infecties veroorzaakt door maag- en darmparasieten. WAT U MOET WETEN OVER DE CONTIL CHWT-TABLET: Het wordt niet aanbevolen om dit geneesmiddel te gebruiken als u allergisch bent voor de werkzame stof van het geneesmiddel. Het is een medicijn waarmee darmwormen (wormen en wormen) van de darmwand kunnen worden gescheiden en uit het lichaam kunnen worden verdreven. Het wordt gebruikt bij de behandeling van infecties veroorzaakt door maag- en darmparasieten zoals wormen, haakwormen en draadwormen. Kleiworm is een infectie die gemakkelijk van persoon op persoon kan overgaan. Hiervoor dienen de nodige maatregelen te worden genomen. Tijdens de behandeling is het noodzakelijk om de kleding, lakens, handdoeken schoon te maken en het huis te desinfecteren. Niet gebruiken bij kinderen jonger dan 2 jaar. als u Myasthenia gravis heeft (een soort spierzwakteziekte); gebruik dit geneesmiddel niet.
In Mansonil All Worm large dog zit ook een stof die Pyrantel heet maar met een andere uitgang.

Mansonil All Worm Dog
6 Beoordelingen
Mansonil All Worm Dog is een ontwormingsmiddel in de vorm van tabletten met febantel, pyrantelembonaat en praziquantel voor honden. De tabletten bestrijden zweep-, rond-, haak- en lintwormen. De tabletten zijn ook verkrijgbaar voor grote honden.
 
€ 11,04 40% Off | Kontil. Interne Parasiet Kauwen Tablet. Intestinale Wormen Menselijk Interne Parasiet Geneeskunde. Menselijke Gezondheid


Dus ik vind dit ook nog op Ali express. Komt uit Turkije en is voor mensen. Werkzame stof Pyrantel Pamoate

heb t laten vertalen door een Turkse 👇🏻👇🏻

Overzicht Beschrijving Artikelbeschrijving Kontil Kauwtablet INDICATIE INFORMATIE: Het werkzame bestanddeel van het medicijn is Pyrantel pamoaat.KONTIL Kauwtablet is een medicijn dat ervoor zorgt dat darmwormen (wormen en wormen) worden gescheiden van de darmwand en uit het lichaam worden verdreven. wormen, haakwormen, rondwormen en draadwormen Het wordt gebruikt bij de behandeling van infecties veroorzaakt door maag- en darmparasieten. WAT U MOET WETEN OVER DE CONTIL CHWT-TABLET: Het wordt niet aanbevolen om dit geneesmiddel te gebruiken als u allergisch bent voor de werkzame stof van het geneesmiddel. Het is een medicijn waarmee darmwormen (wormen en wormen) van de darmwand kunnen worden gescheiden en uit het lichaam kunnen worden verdreven. Het wordt gebruikt bij de behandeling van infecties veroorzaakt door maag- en darmparasieten zoals wormen, haakwormen en draadwormen. Kleiworm is een infectie die gemakkelijk van persoon op persoon kan overgaan. Hiervoor dienen de nodige maatregelen te worden genomen. Tijdens de behandeling is het noodzakelijk om de kleding, lakens, handdoeken schoon te maken en het huis te desinfecteren. Niet gebruiken bij kinderen jonger dan 2 jaar. als u Myasthenia gravis heeft (een soort spierzwakteziekte); gebruik dit geneesmiddel niet.
En hoeveel en hoe lang voor deze ?

Heb intussen 10 pakjes Panacur 500 ontvangen, vant weekend even beginnen met 7/6/7 pastillas
 
Ik heb vandaag overigens wel enorm last van hooikoorts.
Er zijn op dit moment waanzinnig veel pollen in de lucht. Ik verwacht niet dat hooikoorts klachten van de pillen komen. Ik heb op dit moment zelf ook last van hooikoorts klachten als ik na de middag naar buiten ga.
 

Knotsgekke prijs voor banaal antiwormenmedicijn

Een Amerikaans farmabedrijf vraagt 442 dollar voor één enkele pil Vermox, een geneesmiddel dat in België 5 euro kost voor een doosje van zes pillen.
www.tijd.be
www.tijd.be

Vermox, werkzaam middel is mebendazol; dus weer een naam waaronder dit middel te bestellen is, bv hier:
 
De 4 kuren die ik heb gedaan werken door! Ik merk dat ik een betere ontlasting heb gekregen en geen gerommel in mijn buik meer heb, die soms op een ronduit genante manier tekeer kon gaan. Het is allemaal veel rustiger geworden in mijn buik en wat er ook uit is gekomen en of het nu wel of niet heeft geleefd, beter eruit dan erin!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan