Parasietenkuren info

Ja dat zou best kunnen. Mijn familie heeft nogal wat oogproblemen. Mijn ouders en broertje hebben allemaal een bril. Mijn oma ziet nog maar weinig door maculadegeneratie. Mijn andere oma was slechtziend in haar laatste jaren. Mijn opa's hadden allebei een bril. Ik ben zonder bril een zeldzame verschijning in mijn familie. Misschien duurt het daarom langer. De floaters zie ik ook eigenlijk alleen als ik erop let.

Ik kan in India voor 95 dollar (= 80 euro) inclusief verzendkosten 600 tabletten Ivermectine 12 mg bestellen. Hopelijk gaat dat goed met de douane.
Laat even weten hoe dat gaat, wil daar ook wel een bestelling plaatsen!
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
ik zoek Mike's uiteenzetting over virussen die hij gisteren publiceerde. Ik heb tig topics doorzocht, maar kan hem niet terugvinden. Iemand wel ?
 
ik zoek Mike's uiteenzetting over virussen die hij gisteren publiceerde. Ik heb tig topics doorzocht, maar kan hem niet terugvinden. Iemand wel ?
Deze?
 
Ik heb vandaag voor het eerst 4 tabletten van de Ivermectine met de gele band van AlieExpress genomen na een maaltijd. Tot nu toe geen bijwerkingen of wat dan ook.

Morgen zou ik weer Ivermectine willen innemen, maar ik heb morgen tijdens de BBQ ook zin in een biertje... Is het wel verstandig dat ik morgen ook Ivermectine inneem? Gaat dat wel samen als je dezelfde dag ook alcohol drinkt?
 
Het gaat via Silverline Medicare Private Limited op Indiamart.com.
Ik heb geprobeerd in te loggen en een bestelling te doen maar wat een vervelende site. Prijzen staan er niet, mijn 020 tel/no. herkennen ze niet. Maakt niet uit. Ik haal alles weer weg.
 
Ik heb vandaag voor het eerst 4 tabletten van de Ivermectine met de gele band van AlieExpress genomen na een maaltijd. Tot nu toe geen bijwerkingen of wat dan ook.

Morgen zou ik weer Ivermectine willen innemen, maar ik heb morgen tijdens de BBQ ook zin in een biertje... Is het wel verstandig dat ik morgen ook Ivermectine inneem? Gaat dat wel samen als je dezelfde dag ook alcohol drinkt?
Sla je toch een dagje over, ik denk dat je lever zoveel mogelijk moet ontzien tijdens de kuurtjes.
 
Ja dat zou best kunnen. Mijn familie heeft nogal wat oogproblemen. Mijn ouders en broertje hebben allemaal een bril. Mijn oma ziet nog maar weinig door maculadegeneratie. Mijn andere oma was slechtziend in haar laatste jaren. Mijn opa's hadden allebei een bril. Ik ben zonder bril een zeldzame verschijning in mijn familie. Misschien duurt het daarom langer. De floaters zie ik ook eigenlijk alleen als ik erop let.

Ik kan in India voor 95 dollar (= 80 euro) inclusief verzendkosten 600 tabletten Ivermectine 12 mg bestellen. Hopelijk gaat dat goed met de douane.
ik ben ook heel benieuwd naar dit adres.
 
Lijkt wel een goed adres te zijn maar prijzen staan er niet. Moet je eerst inloggen en dan geven ze een prijs door. Dus nog geen prijs gezien, wel kwam er een bericht terug met een doosje waar ik geen belangstelling voor had en kon ik dan weer niet veranderen. Zo kan ik niets bestellen. Niet mijn ding. Bovendien betaal ik niet via computer dus.
Eventueel kan en mag iemand voor mij bestellen.
 
Ik vind bestellen uit India vooralsnog ook niet echt handig. Ik had mijn mailadres achtergelaten en krijg nu elke keer spam van de winkels.. gelukkig niet mijn 06.
 
Ik heb nu 3x kuurtje Mebendazol en 1xPanacur gedaan. Tussendoor Oxypowder omdat ik snel verstopt raak. Nu valt me op dat ik heel veel kleine gesprongen adertjes heb en ook best wat blauwe plekken. Met name op mijn benen. Iemand een idee of dat aan elkaar te linken is?
 
Ik heb nu 3x kuurtje Mebendazol en 1xPanacur gedaan. Tussendoor Oxypowder omdat ik snel verstopt raak. Nu valt me op dat ik heel veel kleine gesprongen adertjes heb en ook best wat blauwe plekken. Met name op mijn benen. Iemand een idee of dat aan elkaar te linken is?
Dit herken ik. Ik heb in 6 weken 3 kuurtjes Mebendazole gedaan. (1 vr honden en 2 vr mensen) veel obstipatie tijdens de kuur en tussendoor ontregelde stoelgang. Ook wat gesprongen adertjes en (grote) blauwe plekken op armen en benen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.324
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan