Palestina - Israël

Ik vraag mij af hoe Trump dit interpreteert. Er zijn antifa types die de demo's hebben geïnfiltreerd en weldegelijk haat zaaien tegen joden en het toe juichen als Hamas een aanslag tegen onschuldige Israëlische burgers zou plegen. Dat vormt ook een veiligheidsrisico voor de samenleving van het land waar ze verblijven.

Zouden deze demo's organisch zijn ontstaan?

Dit zet wel kwaad bloed bij conservatieven die harder zijn aangepakt door de media.

Durft de media hier niet over te berichten omdat ze bang zijn dat hun kijkers zich tegen hen keren?

Zouden deze demo's organisch zijn ontstaan?

Dit zet wel kwaad bloed bij conservatieven die harder zijn aangepakt door de media.

Durft de media hier niet over te berichten omdat ze bang zijn dat hun kijkers zich tegen hen keren?

Maar zijn er echt ongeregeldheden of is dit preventief? En bedenk dat conservatieven nu in jank- en slachtoffermodus zitten en nu de neiging om alles schromelijk te overdrijven!

Mike

Ik vraag mij af hoe Trump dit interpreteert. Er zijn antifa types die de demo's hebben geïnfiltreerd en weldegelijk haat zaaien tegen joden en het toe juichen als Hamas een aanslag tegen onschuldige Israëlische burgers zou plegen. Dat vormt ook een veiligheidsrisico voor de samenleving van het land waar ze verblijven.
Trump is een constitutionalist en weet donders goed dat vrijheid van meningsuiting het allergroitste goed is. Tenzij ik me vergist heb in Trump ga ik ervan uit dat de ware vijand (Zionisten) nog niet mag weten dat hij hun allergrootste vijand is.

Mike

Wat wil Soros hiermee?

Nogmaals, links kan niet anders dan de kant kiezen van de Palestijnen, zoals ze ook.al vele jaren doen. Een draai van 180 graden zou nu heel verdacht zijn. In feite is hiermee in een spagaat geraakt die ze zelf hebben veroorzaakt!

Mike

Maar zijn er echt ongeregeldheden of is dit preventief? En bedenk dat conservatieven nu in jank- en slachtoffermodus zitten en nu de neiging om alles schromelijk te overdrijven!

Mike
Dan nog blijft het apart om te zien waar de media mee bezig is. Ze zouden de Pro Palestina beweging makkelijk slecht weg kunnen zetten als ze Israël willen steunen. Het lijkt er op dat ze het liefste alles verzwijgen.

Trump is een constitutionalist en weet donders goed dat vrijheid van meningsuiting het allergroitste goed is. Tenzij ik me vergist heb in Trump ga ik ervan uit dat de ware vijand (Zionisten) nog niet mag weten dat hij hun allergrootste vijand is.

Mike
Zouden ze dat niet al kunnen opmaken uit alles wat hij al gedaan heeft om de globalisten te bestrijden?

Dan nog blijft het apart om te zien waar de media mee bezig is. Ze zouden de Pro Palestina beweging makkelijk slecht weg kunnen zetten als ze Israël willen steunen. Het lijkt er op dat ze het liefste alles verzwijgen.
Ja, het is damage control om de massa slapend te houden terwijl er zixh een genocide voktrekt. Net genoeg gecontroleerde oppositie om tegenwicht te bieden aan Israel, maar uiteindelijk gewoon een papieren tijger. De VN is om dezelfde reden opgericht. Het aantal VN-resoluties dat door Israel.is geschonden in de loop der jaren is inmiddels niet meer te tellen. Omzigt maakt zich ook zogenaamd druk om de toeslagenkinderen, maar uiteindelijk drinkt iedereen een glas, doet een plas en blijft alles zoals het was.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan