Mike, precies wat je zegt over die naieve Christenen die voor niets hun diensten aanbieden aan zionisten, die hen gebruiken en onrein vinden inderdaad. Dat vond ik ook wel het toppunt.
Ik hoop niet dat ik de christenen hier beledig, maar ik vind ze maar slapjanussen. Vroeger waren het juist de christenen die deze lui met vuur en zwaard bestreden, christenen en joden waren elkaars aartsvijanden! Via de Scofield-bijbel (1908) hebben ze heel handig de christenen tot bondgenoten weten te maken. En dat terwijl ze christenen overduidelijk haten!
Zijn de christenen de Armeense genocide en de Oekraiense holodomor vergeten? En kijk hoe christelijke Palestijnen behandeld worden. Lees wat ze schrijven in hun Talmoed over Jezus en Maria: Jezus kookt in de hel in zijn eigen stront en hij is de zoon van de hoer Maria, een son of a bitch dus! Ik ben geen christen, maar mijn bloed gaat koken van zoveel gebrek aan respect!
Christenen moeten weer terug naar hun oorspronkelijke missie om deze lui met man en macht te bestrijden, de islamieten weten tenminste nog wie hun vijand is!
Mike