Palestina - Israël

100leven

New member
Volgens mij is er nog geen apart topic over de situatie in Palestina/Israël en werd dit voornamelijk in het Syrië topic geschreven. Hoewel alles verband houdt met elkaar, leek het me overzichtelijker om dit in een apart topic te bespreken.

Mike, als je dit niet zo vindt, haal je dit topic maar weer weg.

Mark
 
Putin werkt samen met Israël en door de eu boycot van Rusland, koopt Rusland minder van Turkije en meer van Israël:

Als de EU de boycot van Rusland doorzet, zal Rusland geen Turkse artikelen meer importeren. Dan wel meer uit Israel. Rusland had deze beslissing al genomen toen haar vliegtuig was neergeschoten. Het gaat om fruit en groente. In Israel wordt hard gewerkt om voldoende fruit aan Rusland te leveren Het gaat om ongeveer $ 1 miljard export.
Tijdens het overhandigen van de geloofsbrieven van 15 landen zegt president Putin de relatie met Israel te versterken. Samenwerken om vrede te realiseren.
De Franse president Hollande ontmoet Putin in Moskou. Hollande wil met Putin werken om de ISIS aan te pakken. Hij wil ook met Al Assad hiervoor samenwerken. Eveneens met Engeland.
 
Als Israël niet genoeg fruit kan telen importeren ze het gewoon uit Turkije.
Het neerschieten van een vliegtuig is zinloos, maar ook het boycotten is zinloos. de mensheid heeft de mogelijkheden zich volwassen te gedragen, maar blijkbaar is de kleuterschool leuker.
 
Turkije is de kleuter hier, niet Rusland. Keer na keer valt het me op hoe intelligent en beheerst de Russen zich opstellen. Ook nu weer. Als Poetin hetzelfde heethoofd was geweest als Erdogan hadden we nu een derde wereldoorlog gehad. De Russen zijn momenteel onze enige hoop op wereldvrede en hun geduld wordt voortdurend op de proef gesteld door een stelletje onvolwassen en egoistische mafkezen!

De suggestie wordt gewekt dat Rusland ondanks de opgelegde handelsbeperkingen zaken blijft doen met Rusland. Niet waar, de Russen doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Stiekem en achterbaks gedrag is toch echt de specialiteit van een bepaalde 'tribe', hier inmiddels welbekend.

De economische sancties van Rusland tegen Turkije zijn volkomen terecht en juist zeer volwassen. Tot voor kort waren Turkije en Rusland handelspartners, maar door de volkomen ondoordachte actie van Ankara liggen de zaken nu anders. Erdogan snijdt zich in de vingers, want Moskou heeft nu zelfs de Turkish Stream-gaspijplijn opgeschort. Dat krijg je nou als je de Russische beer blijft prikken!

Mike
 
Iets voor de christenen om over na te denken op deze zondag:

http://www.conspiracydiscovery.info/zionism/israelis-want-christians-out/

Heb je ook in die aflevering van Louis Theroux gezien over ultrazionisten dat christenen wel goed zijn om vrijwillig druiven te plukken, maar niet in de buurt van de wijnvaten mogen komen omdat ze 'onrein' zijn? En dan zegt zo'n Amerikaanse conservatieve christen doodleuk dat het Gods uitverkorenen zijn, ongelooflijk!

Mike
 
Mike, precies wat je zegt over die naieve Christenen die voor niets hun diensten aanbieden aan zionisten, die hen gebruiken en onrein vinden inderdaad. Dat vond ik ook wel het toppunt. Louis Theroux merkte daarover op dat de Christenen de politieke kant van de zaak helemaal niet zien: ze beschouwen hun vrijwilligerswerk als ¨spiritueel¨. Ik heb heel lang ook niet begrepen wat er nou in mijn ogen precies gaande was in Israel en/of het midden-oosten: ik kon er maar geen vat op krijgen. Hoeveel mensen gaan er niet gewoon naar de Kibboets op werkvakantie?
 
Mike, precies wat je zegt over die naieve Christenen die voor niets hun diensten aanbieden aan zionisten, die hen gebruiken en onrein vinden inderdaad. Dat vond ik ook wel het toppunt.

Ik hoop niet dat ik de christenen hier beledig, maar ik vind ze maar slapjanussen. Vroeger waren het juist de christenen die deze lui met vuur en zwaard bestreden, christenen en joden waren elkaars aartsvijanden! Via de Scofield-bijbel (1908) hebben ze heel handig de christenen tot bondgenoten weten te maken. En dat terwijl ze christenen overduidelijk haten!

Zijn de christenen de Armeense genocide en de Oekraiense holodomor vergeten? En kijk hoe christelijke Palestijnen behandeld worden. Lees wat ze schrijven in hun Talmoed over Jezus en Maria: Jezus kookt in de hel in zijn eigen stront en hij is de zoon van de hoer Maria, een son of a bitch dus! Ik ben geen christen, maar mijn bloed gaat koken van zoveel gebrek aan respect!

Christenen moeten weer terug naar hun oorspronkelijke missie om deze lui met man en macht te bestrijden, de islamieten weten tenminste nog wie hun vijand is!

Mike
 
Tja, Jezus joeg tenminste nog de geldwisselaars de tempel uit: dat is heel wat anders dan ze in de kaart spelen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.688
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan