ozongenerator

Poekie

Administrator
Ongetwijfeld via de zoekfunctie op het forum te vinden.

Maar zoals we allemaal weten is het lastig zoeken (ook via de link naar google onderaan de pagina)

Waar kan ik het beste een ozongenerator bestellen?

En ook een vitamine C douche?

Er zijn ondertussen genoeg mensen met ervaring met deze apparaten, zeg maar ervaringsdeskundigen. :wink:

Graag de 'tip van de dag'.

 
Ik kan je dus niet de link geven, maar ik heb mijn ozon app. besteld op e-bay, op advies van janse, die had deze besgteld voor zijn broer. Staat op topic: ozongenerator/blz 2, het app. doet het goed. Er moest wel een andere stekker aan, zat een Engelese sekker aan.

nadeel: maar instelbaar voor 30 minuten. En erg irritant piepje als de 30 min om zijn.

 
Vandaar dat ik het niet kon vinden: de topic heet 'ozone generator'

Maar dank je wel Dirtsa voor het zoeken.

 
Wij hebben de Vitamine C douche binnen gekregen.

Ik begrijp het goed dan we de voorraad navullingen in de vriezer moeten bewaren (-5 graden)

Doen jullie dat ook.

 
Is dat zo? Ik dus niet. Nooit gelezen.

En zo'n ozonapparaat... ben ik ook wel benieuwd naar. Is dat nou de moeite (en vooral het geld!) waard? Waarom wel? Waarom niet?

Persoonlijk heb ik aan H2O2 ook niet heel veel (behalve dan voor schoonmaken en ontstekinkjes e.d., maar niet omdat ik er gevoelsmatig erg veel gezonder van word). Daarmee is het voor mij dus niet te vergelijken (of juist wel, maar dan weet ik dat ik het niet moet hebben ;) )

 
Pinklady,

Dat vraag ik me ook af en ben er echt benieuwd naar.

Heb er wel het één en ander van gelezen maar waar doen jullie het allemaal voor gebruiken en is het ook gezond?

Ik heb o.a. deze link of is dit weer iets anders of niet de goeie variant??

 
Is er ook een ozongenerator in nederland te bestellen?

En een vit c douche?

Heb al even op internet gekregen maar weet niet welke goed zijn?

 
Deze is in NL te koop: https://shop.zapper.nu/sota/water-ozonator.html

Maar dat is officieel alleen voor water: het apparaat heeft misschien relatief te weinig output om ook de lucht goed te kunnen vullen.

 
Hoi Debje,

Er zit 1 continue functie op. Hij doet dan om de 2/6/8/12 uur 5 min. ozoneren en de rest van de tijd ioniseren. Of je kiest voor 5min, 10min, 15min, 20min, 25min, of 30 min. ozoneren continue.

 
ik heb deze: http://www.ebay.com/itm/New-600mg-O...Kitchen_Appliances_US&hash=item255c29a1d7 : die doet het een uur achter elkaar. Ik ben er tevreden over al zou het ook wel fijn zijn als die het bijv. 3 uur achter elkaar doet. Maar dat doettie nou eenmaal niet.

Ik gebruik het elke nacht: liefst 3 uur achter elkaar: als ik naar de wc ga, geef ik er nog ff een draai aan en sochtends word ik ook altijd nog even wakker voor ik echt opmoet.

En elke ochtend 10 min liter water ozoneren en dan opdrinken.

En eens in de 4 dagen neem ik een geozoneerd voetenbad (20 min warm water ozoneren eerst, dan 30 minuten erin).

Baat is lastig afmeten: verbeteringen in mijn gezondheid die ik wel boek, zijn aan veel dingen toe te schrijven. De verbeteringen zeggen er niet bij: hier ligt het aan. En ik heb te weinig tijd om alles afzonderlijk te testen op evt verbeteringen.

 
Debje,

Op onze ozongenerator zit ook nog een continue functie van 30min. ozoneren en dan 2/6/8/12 uur ioniseren. Zat net de gebruiksers handleiding te lezen en kwam dit nog tegen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan