ozon tandzorg

Sascha

New member
heeft iemand ervaring over ozon tandzorg. ik lees zeer uiteenlopende berichten hierover. ben met mijn dochtertje van 3 daar voor ondersteuning van haar slechte gebit. hiernaast volg ik het dieet van ramiel. weet iemand of het ongezond kan zijn?
hoor graag van jullie.
 
ik heb van mijn biotandarts begrepen dat ozon maar even helpt. Zeker als je je eetstijl niet aanpast.
Deze techniek is er ook nog niet lang genoeg voor veel/langdurige ervaringen.
Ik heb mij niet verdiept in Ramiel, maar als je tanden er gezonder van worden, dan moet er wel iets goeds aan die eetwijze zijn.
 
hiernaast volg ik het dieet van ramiel. weet iemand of het ongezond kan zijn?

Beste Sascha, op dit forum kun je alleen een ontkennend antwoord verwachten op je vraag: namelijk, hier onderstreept men juist dat het dieet van Ramiel Nagel gezond is. Ik ben het met Naief eens dat ozon tandzorg de oorzaak van het probleem van je dochter niet weghaalt. Misschien kun je je dochter ook laten testen op voedselallergieen en nutriententekorten zoals bijv. vitamine d, a, e en c?
 
bedankt voor jullie reacties. ik twijfel ook niet over het dieet van ramiel daar geloof ik helemaal in. ik vroeg mij alleen af of de ozonbehandeling veilig is. ook adviseerde de heer brandsma mij gort en haver. daar ben ik niet zo voor dus dat laat ik achterwege. ik heb eigenlijk een goed gevoel bij het dieet nu. hoop dat alles zich nu zal stabiliseren.
 
Als je het boek van Ramiel Nagel leest weet je dat haver juist tandbederf in de hand werkt.

Mike
 
Ligt dat niet aan het klaarmaken Mike? Want 1 van de volkeren van WP at het toch ook? En de Amerikaanse wapers eten het graag als ontbijt
 
De Kelten in de Buitenste Hebriden aten haver, klopt. Met vissenkoppen en vissenlevers. Zij konden ermee wegkomen op basis van hun voedingstradities, wij niet met onze modern voedingsgewoontes.

Mike
 
ALS je haver(mout) eet dan weken met een ander graan, bijvoorbeeld met boekweit.
Haver zelf bevat weinig fytase en fytinezuur wordt daardoor te langzaam omgezet.
Of gort (gepelde gerst) geschikt is weet ik niet.
 
bedankt ik laat het liever geheel achterwege.]ik geef haar nu eiervla met bosbessen, vlees, grasboter en dat soort dingen. heb het gevoel dat het stabiliserende is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan