Oxy powder

eeli

New member
Ik heb me suf geinternetted...langs alle narijden iels in de buurt gereden, niet makkelijk aan te komen ,oxy powder...

Kan iemand ie het gaat bestellen voor mij ook bestellen dat ik het afhaal?? Ik woon omgeving amsterdam, wil er graag voor rijden!

Even wat anders..heb in het verleden nog al wat antibiotica geslikt,,,, ben aan het ontgiften geslagen..en vanmorgen eindelijk de zwarte troep die eruit kwam!! Ik had het hier al wel gelezen..maar toch...als je dat dan zelf meemaakt..wauw..alles niet voor niets! Ik heb trouwens mijn appelazijn verhoogt per dag...

 
Hoi Alexandra, ik had alleen een americaanse site..en het lukte niet met paypal...

Thx , ik ga deze meteen proberen!

Heb trouwens ook produkten bij de hofweb winkel besteld, top !! Goeie tip!!

 
Als je bij Amsterdan woont, kun je informeren of mastercare (superfoodcentre) het verkoopt. Ik dacht het ooit wel, maar kan het nu niet meer vinden op internet.

 
Ja superfoodcentre verkoopt het,ik heb er 3 weken geleden er 1 gekocht.Het zit aan de eerste rozendwarsstraat 10. Ze hadden zelfs bleu ice royal levertraan/boterolie ,alleen trouwens de capsules.

 
Wat is dat spul reteduur zeg...

Wat is de meerwaarde van dit spul tov H202, de lever gal reiniging etc?

 
Ik wilde een lever gal reinigeng doen zonder darm spoeling,

Is het genoeg om de achtergebleven steentjes te verwijderen uit de darm met oxy powder, of keltischzeezoutspoeling?

 
Ja klopt, maar vroeg dat omdat een darmspoeling wel aangeraden word,maar ik het erg veel geld vind om tig darmspoelingen te laten doen.

 
Er is 1 meelezer die darmspoelingen doet voor de zuivering. Verder doet volgens mij niemand van het forum ervoor of erna. Bitterzout werkt prima, oxypowder ook. Mocht je pijn krijgen in de lever/galstreek, dan bitterzout nemen, want dat zet je galwegen ook open.

 
Hoi ik heb afgelopen vrijdagavond de leverreiniging gedaan. Maar het valt me op dat ik me eigenlijk een stuk minder voel,in plaats van beter maar eerder zwakker. Het gevoel dat ik me een stuk waziger voel, en emotioneel vlakker ook qua gevoel.

Het gevoel van welzijn is op dit moment ook ver te zoeken,hoe zal dit komen? vind het erg vervelend.

 
Hm volgens mij doet het bitterzout ook je goede darmbacterieen wegspoelen..je zou kunnen proberen om die extra te ondersteunen? en anders lijkt het me een teken van ontgiftiging..op wat voor een manier voel je je onwel?

 
Nou een algeheel gevoel van zwakte,en bobbeltje op de binnenkant van de pols wat zeer doet.Goed omschreven zwak en wat pijnlijk gevoel ingewrichten en wazig in mijn hoofd.

Met welzijn bedoel ik dat dat gevoel ontbreekt, een soort van vlak gevoel vlakke emoties. ook.

 
Hmm..ik ben geen deskundige op dit forum maar laatst had iemand hier ook zulke klachten na de inname van het bitterzout..ik hoop dat iemand anders hier nog wat zinnigs over kan zeggen.Waar ik aan moet denken is aan tekorten..{mischien teveel mineraleren e.d.} weggespoeld met de bitterzout..

 
@ilovenaturalfast

Dit vond ik in het boek van andreas moritz en heb ik hier geplakt.

Hoofdpijn of misselijkheid de dagen na de leverzuivering.

In de meeste gevallen verschijnen deze klachten als de aanwijzingen niet volledig zijn opgevolgd (zie hierboven). In zeldzame gevallen echter blijven er galstenen vrijkomen na het einde van de leverzuivering. De vrijkomende gifstoffen kunnen opgenomen worden in het circulatiesysteem en ongemak veroorzaken. In dat geval kan het nodig zijn om een half glas appelsap te drinken voor zeven achtereenvolgende dagen na de leverzuivering (of zolang als het ongemak duurt). Zorg ervoor dat je het sap minstens een half uur voor het ontbijt drinkt. In aanvulling daarop kan het nodig zijn nog een darmspoeling te doen om de laatste stenen te verwijderen. Bovendien helpt de ‘weefselzuiveringsmethode’ (geïoniseerd water), zoals hierboven beschreven, de circulerende gifstoffen te verwijderen. Als je een klein stukje verse gember in de thermosfles doet, stopt het geïoniseerde water snel de misselijkheid.

Ik hoop dat het je een verklaring geeft en dat je er wat mee kan.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan