Oververzadigde galblaas/groene ontlasting

I-lady

Member
Weer even een vraagje hoor..

Ik heb al een hele poos licht groene ontlasting..en soms gele.

Nu ging ik daarop googelen en kwam ik op dat oa een oververzadigde galblaas die dat kan veroorzaken.

Citaat:

Een overschot aan galkleurstoffen in de ontlasting is het gevolg van een oververzadigde galblaas. De galblaas kan worden overbelast door overmatige productie van gal door de lever, een verminderde uitscheiding van galzouten door de galblaas of een verhoogde concentratie van cholesterol in de gal. Kortom: groene ontlasting ontstaat meestal door problemen met de galblaas of lever.

Maar goed..mijn vraag dus..wordt dit allemaal veroorzaakt door gal en leverstenen?

 
Niet? Dan moet ik ook even wat beter zoeken. Dacht dat het al op het forum besproken is. Ik weet alleen nog dat ik niet meer bang ben voor witte, gele of groene ontlasting.

Vandaag voor het eerst in maanden bruin, weet niet wat me overkomt!

 
Ja dat heb ik wel gelezen,dat het allemaal met ontgiftiging te maken kan hebben.

Maar ik heb het nu al zo'n poos groen achter elkaar en ik las dus over die oververzadigde galblaas en dus vroeg ik me af of dat met gal/lever stenen te maken kan hebben..want kennelijk gebeurd er dan iets aparts met die galblaas..?

Jeeh voor het eerst bruin haha,zoals het hoort..dat moet toch ook prettig voelen zeg maar.

 
Dankje..heb het gelezen en het beantwoordt mijn vraag.Het is dus pure ontgiftiging..bij mij is het ook nog behoorlijk zuur..is dus allemaal rommel die geloosd wordt..dus ik vermoedt dat ik er heel blij mee moet zijn haha.

Ik gebruik ook veel appelazijn,lever,haringen en ei..

 
Quote:
Wedden?

Mike


Absoluut! Ik denk dat ik win!

Een jaar achter elkaar groen met heel af en toe wit en gelig :D

Ik weet niet of ik blij moet zijn met bruin.... het is vreemd als je dat opeens in de pot ziet hoor :p

 
Hahahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mensekinderen, dit zijn toch geen dingen die je gaat verkondigen! Elkaar de loef afsteken op vieze groene vuiligheid :p

En dan moet ik me ook nog voorstellen als ik naar een lezing kom... Wat denken je zelf? Ik ga undercover!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan