Over Mike Donkers

Goh, ik ben dit hier aan het lezen.
Moondust, ik zeg dat zo vaak tegen mijn vriend. Ik wil eigenlijk weg uit deze westerse wereld.
Gisteren was ik kort in de stad (Maastricht). Ik heb altijd van deze mooie stad gehouden. Sinds ik me echter met gezondheid op een andere manier bezig houd en met WAPF, kan ik die fascinatie van voorheen niet meer voelen. Ik zie hoe we overal gemanipuleerd worden. Overal schreeuwen berichten ons toe, koop mij, nu een aanbieding, reserveer nu, nog even...etz.
Ik word overal zo moe van. Ik wil ook rust, me afzonderen, ja, in een bos, leven in de natuur. Nederland of ergens anders. Maar waar is dat nog zo natuurlijk. En ik kan niet op de dieren gaan jagen, moet dus toch weer afhankelijk zijn van geld om eten te kopen. Moet dus toch in dit stramien doorwerken in deze commerciële wereld.
Ik voel me ook een buitenstaander, maar ben zo blij dat ik door de leugens heen kan prikken.
Ik zou zo graag een wereld hebben waar alles nog goed was, voor mijn part zonder al die digitale zaken. Ik hoef geen smartphone, hoef geen apps, wil wel internet om me te kunnen voorzien van juiste informatie.
Wie weet, zet ik de stap ook nog wel eens.
 
Is dat jullie bijdrage aan een betere wereld? Wegvluchten? Beter om er daadwerkelijk iets aan te DOEN. 1 individu kan het verschil betekenen, alle maatschappelijke verandering is altijd begonnen met 1 persoon!

Mike
 
Be the change you want to see in the world!

Ga op een cursus biologisch moestuinieren, neem kippen, zet je kids op een vrije school of geef ze thuisonderwijs, ga je hart volgen ipv je hoofd. Er zijn steeds meer mensen die dit jachtige leven zat zijn, er zijn er meer dan je denkt! Waarom denken jullie dat de tegenkrachten steeds meer hun kop laten zien?
,
Verbinden en inspireren!
 
Juist, ja,....maar af en toe dromen kan geen kwaad. Ik heb al een moestuin en denk er sterk over kippen te nemen..dus....ik steek mijn kop niet in het zand. Verder lees ik ongelooflijk veel boeken (ook die hier aangeraden worden) en probeer dus in deze wereld zo goed mogelijk te leven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan