Over haren als ons zesde zintuig

ruud

New member
Quote:
Hair is an extension of the nervous system, it can be correctly seen as exteriorized nerves, a type of highly evolved 'feelers' or 'antennae' that transmit vast amounts of important information to the brain stem, the limbic system, and the neocortex.

Not only does hair in people, including facial hair in men, provide an information highway reaching the brain, hair also emits energy, the electromagnetic energy emitted by the brain into the outer environment. This has been seen in Kirlian photography when a person is photographed with long hair and then rephotographed after the hair is cut.

When hair is cut, receiving and sending transmissions to and from the environment are greatly hampered. This results in numbing-out .

Cutting of hair is a contributing factor to unawareness of environmental distress in local ecosystems. It is also a contributing factor to insensitivity in relationships of all kinds. It contributes to sexual frustration.

Conclusion:

In searching for solutions for the distress in our world, it may be time for us to consider that many of our most basic assumptions about reality are in error. It may be that a major part of the solution is looking at us in the face each morning when we see ourselves in the mirror.

The story of Sampson and Delilah in the Bible has a lot of encoded truth to tell us. When Delilah cut Sampson's hair, the once undefeatable Sampson was defeated.


http://www.niburunews.com/index.php...&catid=22:health-a-wellness&Itemid=41

http://www.sott.net/articles/show/2...ir-and-Why-Indians-Would-Keep-Their-Hair-Long

 
Bij mij komt dan weer de gedachte op, dat de vrouwen lang haar op het hoofd hebben en mannen sneller lang haar aan de kin hebben. Vrouw -> boven, man -> onder. Geen idee waarom ik dat denk, maar dat is een ingeving.

 
Hmm, vandaag net een nieuwe tondeuse gekocht. Scheer m'n kop altijd lekker kort. Vind het vooral ook handig, geen geklooi voor die spiegel en geen giftige haargel of andere rommel nodig.

Hier het stukje in het Nederlands http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1732:de-waarheid-over-haar-en-waarom-indianen-het-laten-groeien&catid=24:mens-en-dier&Itemid=37

 
Ik ken mensen met bijna geen haar, die toch heel intuïtief zijn. En mensen met veel, mooi en dik haar, die dit niet zijn. De structuur van je haren (dik of dun) lijkt me genetisch bepaald.

 
Ok, kom maar Mike, over het wel en wee van genen en wat er mee bepaald wordt. ;-)

Genen zijn volgend, dus je genen kun je herstellen naar de oorspronkelijke blauwdruk.

Dik of dun haar is een kwestie van voldoende silicium.

 
Quote:
Dik of dun haar is een kwestie van voldoende silicium.


Het is daarbij wel belangrijk dat je lichaam dit mineraal goed op kan nemen. Ik las dit: Silicium komt in de natuurlijke omgeving voornamelijk in niet-oplosbare vorm voor en wordt dus moeilijk opgenomen. Organisch silicium wordt goed opgenomen door het lichaam, het is dus niet zo zeer de hoeveelheid silicium die we innemen die van belang is, maar eerder de vorm waarin we het tot ons nemen.

 
http://www.argusoog.org/2014/05/de-waarheid-over-haar-en-waarom-indianen-lang-haar-hebben/
Quote:
Haar is een uitbreiding van het zenuwstelsel , kan gezien worden als uitgebreide zenuwen , een soort van hoog ontwikkelde ‘ voelsprieten ‘ of ‘ antennes ‘ Die zenden enorme hoeveelheden belangrijke informatie naar de hersenstam , het limbisch systeem en de neocortex.

Niet alleen haar van mensen , met inbegrip van gezichtshaar bij mannen , geeft een snelweg aan informatie voor de hersenen. Het haar duur geeft energie , de elektromagnetische energie die wordt uitgezonden door de hersenen in de buitenste omgeving . Dit is gezien in Kirlian fotografie. Wanneer een persoon wordt gefotografeerd met lange haren en vervolgens opnieuw gefotografeerd nadat het haar is geknipt .

Wanneer het haar wordt geknipt , wordt ontvangen en verzenden van transmissies naar en van de omgeving sterk belemmerd . Dit leidt tot afstomping.

Knippen van haar is een factor die bijdraagt ​​tot onbekendheid met problemen in de omgeving in lokale ecosystemen . Het is tevens een factor die bijdraagt ​​tot ongevoeligheid in relaties van allerlei aard. Het draagt bij aan seksuele frustratie .


Quote:
Het verhaal van Samson en Delilah in de Bijbel heeft veel gecodeerde waarheid te vertellen . Wanneer Delilah Samsons haar knipte werd de eens onverslaanbare Samson verslagen.


 
Quote:
Dik of dun haar is een kwestie van voldoende silicium.


Vandaar dat ik toen in onderstaand topic ook zo benieuwd was naar de hoeveelheid silicium in verschillende soorten melk:

Quote:
[URL]https://www.fatsforum.nl/topic/silicium#post-110790[/URL]

Hoe zit het met de silicium waarden in verschillende soorten melk?

Volgens een tabel (zonder eenheden) op deze site, bevat geitenmelk 100x minder silicium dan kalium. Geitenmelk bevat ongeveer 190mg Kalium per 100gr dus dan waarschijnlijk ongeveer 1,90mg silicium per 100 gr.

Koemelk bevat volgens een andere site slechts 0,07mg silicium per 100gr.

Resumé:

Geitenmelk...1,90mg silicium per 100gr

Koemelk.......0,07mg silicium per 100gr

Geitenmelk zou dan 27x zoveel silicum bevatten als koemelk? Dat klinkt toch bijna onwaarschijnlijk??


 
Ik heb m'n antennes laten inkorten een paar dagen geleden. Het geeft voor mij juist altijd een gevoel van vrijheid.

Betere ontvangst :mrgreen:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan