Orthomoleculaire therapie

Net de testuitslag binnen: nogal waat klachten:
Tekort aan B12, B2 en kalium
Zwakke darmbarriére
Zwakke mondbarriére
Onbewuste stress
Glutenintolerantie
Bijnieren niet in orde
Parasitaire belasting
 
Ik heb supplementen gekocht om de de mond- en darmbarriére te verbeteren en ga maar weer meer IVM/AVM slikken.
Ook ga ik brood vervangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Parasitaire belasting klink vaag. Wat voor parasieten dan?
Ga je vaak naar het buitenland op vakantie?
Iverm. komt dan juist op tijd.
Zwakke darmbarriere? is dat besproken, komt dat door de parasieten of merk je zelf dat je stoelgang moeizaam is.
Wat voor test is dat geweest. regulier? zal wel niet.
Ik slik zelf momenteel o.a. beef pancreas van Ancestral. (en meerdere dingen van ancestral) er zitten ook enzymen in en ooit heb ik zeer veel baat gehad met extra enzymen.
Verder best wel oke toch?
 
Ik hoor de term 'parasitaire belasting' regelmatig vallen in alternatieve gezondheidsonderzoeken en -diagnoses. Zou men in de alternatieve gezondheidszorg manieren hebben om belasting met spike-eiwitten te kunnen meten, maar is de interpretatie van de uitslag verkeerd? FFF heeft in het recente verleden hier hardop de vraag gesteld of zijn PPDNOS gerelateerd is aan s-eiwitten (afkomstig uit kindervaccins) en of dit evt. te verhelpen is met IVM (mijn antwoord is: ja). Zou het kunnen dat bepaalde alternatieve metingen deze s-eiwitten detecteren, maar dat deze ten onrechte 'parasieten' worden genoemd?

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Bij mij is nooit over parasieten gesproken. Wel candida en streptokokken. Uiteraard heb ik daar destijds een speciaal ontl. onderzoek naar laten doen.
 
Ik hoor de term 'parasitaire belasting' regelmatig vallen in alternatieve gezondheidsonderzoeken en -diagnoses. Zou men in de alternatieve gezondheidszorg manieren hebben om belasting met spike-eiwitten te kunnen meten, maar is de interpretatie van de uitslag verkeerd? FFF heeft in het recente verleden hier hardop de vraag gesteld of zijn PPDNOS gerelateerd is aan s-eiwitten (afkomstig uit kindervaccins) en of dit evt. te verhelpen is met IVM (mijn antwoord is: ja). Zou het kunnen dat bepaalde alternatieve metingen deze s-eiwitten detecteren, maar dat deze ten onrechte 'parasieten' worden genoemd?

Mike
Wat zegt Wiki over parasieten?

Is er een link tussen autisme en parasieten?

Aangezien er in de Nederlandse Wiki wordt gesteld dat virussen ook parasitair kunnen zijn, denk ik wel dat jouw theorie opgaat. Overigens valt met deze wetenswaardigheid ook uit te leggen waarom antiparasitaire middelen naast parasieten ook 'virussen' bestrijden.
 
Vooralsnog ben ik van mening dat wat voor 'parasieten' wordt aangezien in werkelijkheid s-eiwitten zijn, een misdiagnose dus. Prove me wrong.

Mike
 
De bacteriën die tijdens het leven nuttig waren, zoals de bacteriën in het spijsverteringskanaal, keren zich na de dood tegen het lichaam. Nu gebruiken diezelfde bacteriën het dode lichaam als voedselbron. Door deze processen worden de interne organen vloeibaar.

Een erg lang artikel, daar ging het mij niet om.

Dood - Wikipedia

nl.wikipedia.org/wiki/Dood
nl.wikipedia.org/wiki/Dood
 
Laatst bewerkt:
Ik ben afgelopen woensdag voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek naar een orthomoleculair therapeut geweest.
Hebben jullie ervaringen met deze vorm van zorg, zoja in welke zin?
Ik was naar een orthomoleculair therapeut een keer, van hem moest ik een healy vasthouden (met blue tooth straling) waar hij dan van alles mee meette (onzin natuurlijk). En ik kan nu niet meer zo goed tegen straling dus pakte nog verkeerd uit. Nu zijn er ook wel andere orthomoleculair therapeuten natuurlijk.
 
Ons hele systeem bestaat uit electrische impulsen. dus zou alles te meten moeten zijn. zoek maar eens naar dit onderwerp op google.
Als het heel interessant is deel je het hier.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan