Op welk single voedingsprodukt zou je heel lang kunnen leven of overleven?

Ufo

New member
Rauwe melk is volwaardige voeding, zegt Mike altijd.

Ik heb ook wel eens een verhaal gehoord over iemand die extreem lang wist te overleven door het eten van uitsluitend olijven.

Zijn er meer volwaardige voedingsprodukten?

Zou je het lang vol kunnen houden door het alleen maar eten van eieren, of het alleen maar eten van kokosnoten?

Nog andere ideeën??

 
Was vis niet ook een volwaardig voedingsproduct? Weet niet waarom, maar zoiets staat me bij. En rauwe melk idd.

 
@Pinklady

Inderdaad, vis. Jaren geleden heb ik eens een boek gelezen over een stel vissers uit een Zuid Amerikaans land die met hun boot in problemen waren geraakt en meer dan 6 maanden op open zee dobberden. Als vissers konden ze natuurlijk wel vis vangen en rauw eten. Ze waren perfect gezond. Opvallend was ook, dat ze allemaal vertelden dat ze helemaal gek geworden waren op alle orgaanvlees, juist die stukken waar ze in eerste instantie het meeste weerstand voor hadden. Nu je er hier over begint, herinner ik me dit boek opeens weer, het past helemaal in WAPF. Je ziet ook dat het lichaam zelf aan gaat voelen waar het behoefte aan heeft.

 
Wel jammer dat ze bij de boni bij het meeste Pure Graze best wat rommel bij gooien...

Zou die man van Pure Graze eens moeten mailen over deze schande imho.

(dat wordt dus zelf gehakt draaien van een goeie lap vlees)

Peace

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan