Op handen staande veranderingen

Webmaster

New member
Beste forumleden,

Recentelijk heeft er veelvuldige communicatie plaatsgevondentussen mij en Sally Fallon, voorzitster van de Weston A. Price Foundation. Sally wees mij op het feit dat ik een website heb die westonprice.nl heet en dat mijn emailadres westonprice.nl@gmail.com is, terwijl de spelregels van de Weston A. Price Foundation bepalen dat ik slechts mijn eigen regio in Nederland mag vertegenwoordigen en niet heel Nederland. Ik heb echter wel een uitstekende page ranking opgebouwd op Google met de domeinnaam westonprice.nl en dit forum groeit letterlijk met de dag, iets wat ik niet zomaar wil opgeven.

Na de nodige emailuitwisselingen hierover zijn Sally en ik op het volgende compromis uitgekomen:

De domeinnaam westonprice.nl zal uitsluitend worden gebruikt voor dit forum. Binnenkort is dit forum dus te bereiken op: www.westonprice.nl! Het forum mag wel heel Nederland bestrijken. De rest van de site zal van het forum worden losgetrokken om te benadrukken dat het een lokale chapter betreft die ik vertegenwoordig in Nederland en zal te vinden zijn onder gelderland.westonprice.nl. Ook met die site kan ik dus blijven profiteren van de domeinnaam westonprice.nl, terwijl het toch een aparte site betreft!

Bovendien zullen het forum en de Gelderse WP-site binnenkort worden verhuisd naar een snellere server, waardoor beide sites veel sneller zullen laden! Met dank aan forumlid ahealthylife voor zijn hulp in deze! Ik laat jullie nog wel weten wanneer precies de overhuizing precies plaats gaat vinden. Mogelijk zullen jullie hier tijdelijk wat hinder van ondervinden. Ik houd iedereen hier op de hoogte!

Mike

 
Is dit voor jou ook bevredigend, het forum los van de site?

Ik had daar zelf af en toe wel gedachten over in de zin van: dit is een expliciet Mike-forum met grote affiniteit voor WP, het zou eigenlijk los van de site moeten staan met duidelijke verwijzingen over en weer.. Bij deze, blijkbaar!

 
Quote:
Is dit voor jou ook bevredigend, het forum los van de site?


Ja! Ergens ben ik wel blij met deze oplossing, die er nooit was gekomen als Sally me niet hier op had aangesproken. Ik wil het wel een WP-forum laten blijven, met natuurlijk allerlei uitspattingen richting andere onderwerpen en denkwijzes, precies zoals het nu is, maar de basis blijft het uitdragen van de lessen van Price.

Mike

 
Hahaha, heeft chapter Gelderland heel Nederland gekoloniseerd?!? Zijn er dan meerdere chapterleiders in Nederland voor andere districten? Zo groot is Nederland toch helemaal niet. Of vindt Fally dat jij of wij als forum te breed of te veel off-topic bezig zijn? Ik zie het probleem eigenlijk niet, maar het maakt me ook niet zo veel uit. Ik vond het wel mooi dat het forum aan de site van Westonprice.nl zit gekoppeld. Zijn er naast NL en de VS nog andere chapters?

 
Dennis,

Sally Fallon houdt er rekening mee dat in potentie er 12 chapter leaders zich melden bij de WAPF, die allemaal zelfstandig opereren. Zoals gezegd, ik heb een uitgebreide emailwisseling met haar gehad en ook duidelijk gemaakt dat NL zo groot niet is, maar dat zijn nu eenmaal de spelregels. Ik zie het probleem evenmin, maar wil me niet afscheiden van de WAPF. We hebben nu een werkbaar compromis en dat is goed genoeg voor mij en ook voor Sally.

Quote:
Zijn er naast NL en de VS nog andere chapters?


Zie hier de lijst van chapters:

http://www.westonaprice.org/local-chapters/find-a-local-chapter

Mike

 
Wow geweldig, dat is heel wat meer dan ik dacht!!

In ieder geval mooi dat je de domeinnaam kunt houden.

 
Ligt het aan mij, dat ik al die veranderingen van tegenwoordig niet bij kan houden??

Vraag me naar mijn ziektekosten verzekering, en ik zal je vast een naam van twintig jaar geleden vertellen. Het is nog steeds hetzelfde bedrijf, maar ondertussen al een aantal keer van naam veranderd.

En hetzelfde geval met de autoverzekering en tal van andere bedrijven waar je als consument mee te maken hebt.

Ze veranderen bijna sneller van naam, dan ik van spijkerbroek.

Ik kan het niet bijhouden. Misschien heb ik al genoeg problemen van mezelf, dat ik geen tijd en interesse kan vinden om me ook te verdiepen in de naamsveranderingen van al die bedrijven?

 
A.s. maandagnacht vanaf 1.00 u zal dit forum worden overgezet naar de domeinnaam www.westonprice.nl en is daarmee een aparte, landelijke site. De rest van de site zal regionaal worden en de domeinnaam gelderland.westonprice.nl krijgen. Denk er dus aan dat vanaf dinsdag 10 april dit forum niet op de oude URL te vinden zal zijn, maar onder westonprice.nl.

Mike

 
Ah ik dacht laatst al waar is het forum heen :p.

Hmmm nou lijkt het mij wel wat om een chapter te starten eigenlijk ^_^.

Zal eerst maar eens sparen voor het boek :p

Peace

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan