Oostenrijk

"Dode" man in Wenen legt zijn arm nog even goed https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10220054313802317&id=1058387407
 
De helmen gaan weer af in Oostenrijk!
Helaas alleen een Telegram linkje:
https://t.me/realx22report/1288
 
Oeps, ik lees net in de commentaren dat dit al een ouder filmpje is.
Maar desalniettemin een prachtig gezicht!
 
Geweldig, eindelijk een vrouw die kinderen niet wil opofferen en voor ze opkomt als een leeuwin!!! (y)

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: muis

Forum statistieken

Onderwerpen
4.698
Berichten
631.314
Leden
8.704
Nieuwste lid
BertNijmegen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan