Oostenrijk

De Oostenrijkse regering wil burgers verplichten zich te laten vaccineren tegen corona. Dat heeft bondskanselier Schallenberg op een persconferentie bekendgemaakt. De regering wil de vaccinatieplicht op 1 februari of eerder laten ingaan. Daar is nog wel wetgeving voor nodig.

Ook gaat het land een aantal dagen in totale lockdown. Er gold sinds deze week al een lockdown voor ongevaccineerden. Vanaf maandag mogen ook gevaccineerden alleen nog naar buiten om bijvoorbeeld boodschappen te doen of te werken.
 
Oostenrijk heeft het over Februari 2022. waarom zo ver weg?
Feestdagen verpesten?
tijd genoeg voor de bevolking om flink te demonstreren tegen de maatregelen.
 
Oostenrijk heeft het over Februari 2022. waarom zo ver weg?
Feestdagen verpesten?
tijd genoeg voor de bevolking om flink te demonstreren tegen de maatregelen.
Ze moeten een manier vinden om de mensenrechten verdragen en de grondrechten op een laag pitje te zetten.... Ik zou zeggen kijk ff in de geschiedenis boeken zo rond 13 maart 1936 staat vast wel iets wat ze kan helpen.... Der Anschluss of zo
 
Oostenrijk heeft het over Februari 2022. waarom zo ver weg?
Feestdagen verpesten?
tijd genoeg voor de bevolking om flink te demonstreren tegen de maatregelen.
Misschien heeft het iets te maken met het tijdstip van de boosterprik?

Bij een vaccinatieplicht hoort waarschijnlijk ook een plicht om een boosterprik te halen.
De angst is natuurlijk dat de groep mensen die weigert deel te nemen aan de waanzin groeit bij iedere boosterprik.

Neem Nederland. Stel vaccinatiepercentage van volwassenen is 85% voor de eerste 2 prikken
Misschien is het percentage dan nog een booster wil gezakt naar 70-75%
Als die trend doorzet dan mislukt hun totalitaire QR heilstaat.

Daarom nu die plicht doorvoeren nu het draagvlak (en woede richting ongevaccineerden) onder de gevaccineerden nog het grootste is?

Misschien moet het tijdstip net kruisen met de tijd dat het grootste deel van de bevolking de booster kan halen. Zo zullen bijwerkingen ook minder opvallen omdat er geen controlegroep meer is.
 
Oostenrijk heeft het over Februari 2022. waarom zo ver weg?
Feestdagen verpesten?
tijd genoeg voor de bevolking om flink te demonstreren tegen de maatregelen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat de white hats het zouden toelaten dat die plicht er werkelijk komt in Oostenrijk. Ik denk eerder dat dit bewust naar buiten (eye-opener) komt zodat de rest vd Europeanen zich hopelijk achter de oren gaat krabben. Het moet wel zo gek worden wil je dat de mensen meer in verzet komen. Net zoals de berichten omtrent vaccineren van kids 4-11 jr ik merk dat ineens veel meer ouders in actie komen in onze wakkere ouders groep. Het komt nu wel erg dicht bij, ze zijn uit de sluimerstand.
 
Ik kan me haast niet voorstellen dat de white hats het zouden toelaten dat die plicht er werkelijk komt in Oostenrijk. Ik denk eerder dat dit bewust naar buiten (eye-opener) komt zodat de rest vd Europeanen zich hopelijk achter de oren gaat krabben. Het moet wel zo gek worden wil je dat de mensen meer in verzet komen. Net zoals de berichten omtrent vaccineren van kids 4-11 jr ik merk dat ineens veel meer ouders in actie komen in onze wakkere ouders groep. Het komt nu wel erg dicht bij, ze zijn uit de sluimerstand.
Misschien komt het er in Oostenrijk en Duitsland wel door zijn befehl ist befehl landen
 
Het moet wel zo gek worden wil je dat de mensen meer in verzet komen. Net zoals de berichten omtrent vaccineren van kids 4-11 jr ik merk dat ineens veel meer ouders in actie komen in onze wakkere ouders groep. Het komt nu wel erg dicht bij, ze zijn uit de sluimerstand.
Ik hoop het. Voorlopig zie ik meer boosheid vanwege het vuurwerkverbod 🙄
 
Net op het journaal: ''Oostenrijk is het eerste land dat de vaccinatieplicht invoert voor het covidvaccin''. Eerste land?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan