Oorzaak blindedarmontsteking bij kinderen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Wat denken jullie dat de oorzaak kan zijn van een blindedarmontsteking bij zeer jonge kinderen?

Mijn nichtje van 7 heeft een blindedarmontsteking gehad en ligt nu in het ziekenhuis.

Ze eet gewoon het standaard Nederlandse dieet. Wel de "gezonde" variant maar goed.

Ik vind dit wel heel jong voor zoiets. Iemand een idee?

 
Ja dat was ook direct mijn idee maar het kan ook zijn dat er nog andere dingen spelen. En hoe zie je dat dan krijg je door tarwe/granen gewoon over het algemeen meer ontstekingen of iets anders?

 
Quote:
hoe zie je dat dan krijg je door tarwe/granen gewoon over het algemeen meer ontstekingen of iets anders?


Ik denk het wel!

Ik herinner het van mezelf op die leeftijd zeker ook trouwens.

De enorme darmkrampen en de dokter kon nooit iets vinden.

Nee ik had geen ontstoken blinde darm, maar een iriscopist zei me (zoveel jaren later): is je blinde darm er nog steeds niet uit? (lekker opbeurend:-))

 
Het gekke is dat ik vroeger op die leeftijd vaak darmklachten had met darmkolieken en andere ellende maar geen blindedarmontsteking. (dokter kon ook niets vinden natuurlijk) En zij heeft nooit echt veel noemenswaardige darmklachten gehad.

 
Aha, jij dus ook Pike.

Ik mag aannemen dat van het kind in kwestie de blinde darm er nog niet uithoeft?

Als een gek aan de slag met resonantietherapie, zou ik doen.

 
Helaas wel deze is eruit en was zelfs al gebarsten. Ze hadden er geen paar uur later bij moeten zijn want dan was het echt kritiek geworden heb ik begrepen.

Ze zijn op vakantie in het buitenland, heeft nog wel koorts vanwege een resterende ontsteking maar met anti biotica moet het snel beter worden. Wij hoefden ons geen zorgen te maken volgens de dokter.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan