Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een geimpacteerde verstandskies? Die ligt dan op zijn kant en kan daardoor problemen veroorzaken als oorpijn (kennelijk). Ik heb ook zo'n geimpacteerde verstandskies trouwens. Maar dat hoeft niet altijd tot problemen te leiden: daarom laat ik die zitten. Verwijdering is ook niet zonder risico's namelijk: kan zijn dat de tandarts dan een zenuw in je mond raakt waardoor je tong gevoelloos wordt o.i.d. Dus die verwijdering doe je dan ook niet zomaar. Schijnt dat de geimpacteerde verstandskies er in 9 van de 10 gevallen niet uit hoeft.Kan oorpijn veroorzaakt worden door slechte verstandskiezen en valt het op te lossen door de verstandskies te verwijderen?
Ik heb ook geen zin in regelmatige oorpijn. Overigens heeft mijn tandarts mij verwezen naar een kaakchirurg.Heb je een geimpacteerde verstandskies? Die ligt dan op zijn kant en kan daardoor problemen veroorzaken als oorpijn (kennelijk). Ik heb ook zo'n geimpacteerde verstandskies trouwens. Maar dat hoeft niet altijd tot problemen te leiden: daarom laat ik die zitten. Verwijdering is ook niet zonder risico's namelijk: kan zijn dat de tandarts dan een zenuw in je mond raakt waardoor je tong gevoelloos wordt o.i.d. Dus die verwijdering doe je dan ook niet zomaar. Schijnt dat de geimpacteerde verstandskies er in 9 van de 10 gevallen niet uit hoeft.
How Impacted Wisdom Teeth Can Cause Recurring Ear Pain and Sore Throats: Tompkins Dental: General Dentistry
If you've been suffering from persistent ear pain and recurring sore throats in Ithaca, impacted or infected wisdom teeth may be to blame.www.tompkinsdental.com
Kan ik zeker inkomen @Fries Foar FrijhiidIk heb ook geen zin in regelmatige oorpijn. Overigens heeft mijn tandarts mij verwezen naar een kaakchirurg.