oorlog tegen de boer

Politie niet machteloos tegenover tractors: 'Korps gaat spierballen laten zien'​

"Denk aan pantserrupsvoertuigen", zegt Timmer. "Die zijn normaal voor beveiligingstaken beschikbaar, maar zijn in het verleden gebruikt bij antiterreurmissies en het opbreken van vrachtwagenblokkades. Het personeel kan bijvoorbeeld remmen van trekkers deblokkeren en de landbouwvoertuigen afslepen."
 

Politie niet machteloos tegenover tractors: 'Korps gaat spierballen laten zien'​



Tja spierballen: wapens zullen ze bedoelen en lekker het leger inzetten tegen de eigen bevolking.

1656658005176.png
1656658062267.png
 

Politie niet machteloos tegenover tractors: 'Korps gaat spierballen laten zien'​


Gatverdamme wat een kots artikel🤮🤮🤮

Dit stukje dan:
Maar op een gegeven moment is hun statement gemaakt en moet de overheid zeggen: tot hier en niet verder."

Dus met andere woorden: slavenvolk bek houden, welkom in dictatuur luister naar de overheid!
De overheid moet het volk dienen en niet andersom weet je nog!
 
Sympathie voor de Boeren

Er is momenteel veel begrip voor onze boeren. Zelfs Carolien van der Plas spreekt openlijk haar steun uit voor hun acties. Wel met de nodige kanttekeningen, over o.a. rijden op de snelweg, maar goed, ze doet het toch.

Ik vraag mij in alle eerlijkheid af of de “burgers” die hun sympathie uitspreken voor de boeren, dat ook in stand houden, wanneer het hen zelf raakt. Zo zag ik in een interview op een geblokkeerde snelweg, een dame in één zin het volgende zeggen. Ze stond volledig achter de boeren, maar nu ze al 3 uur in de file stond niet meer….. Zo fragiel is die steun dus.
Maar knokken die boeren nu alleen voor hun bestaan? Zou die mevrouw doorhebben, dat zij en de andere “burgers” , na de boeren aan de beurt zijn? Dat de overheid even stilletjes een wet er doorheen drukt, waarbij haar “burgervader” haar huisje met gezellige tuin kan confisqueren of onteigenen?

Stel, jij bent even Boer Jan. Met een schuld van zo’n kleine 1.600.000 euro. Boer Jan heeft een stuk land ter waarde van 3.000.000… dus vind de bank dat het met bestaand onderpand geen probleem. Dan komt de overheid je land onteigenen, want ze willen daar graag huizen bouwen. Niet voor die mensen die al 10 jaar op de wachtlijst staan, welnee, dan was dat de afgelopen 5 jaar al lang opgelost, maar voor de gelukszoekers die hun hand komen ophouden.
Maar goed, terug naar Boer Jan. Die krijgt van de overheid een afkoopsom van, ik noem maar wat, 600.000 euro. Boer Jan is dus zijn huis kwijt, zijn inkomen en zijn toekomst, maar nu begint de ellende pas. Want de bank vraag Boer Jan even 1.000.000 af te lossen binnen 30 dagen….. Boer Jan ziet geen uitweg meer en knoopt zich op. Klinkt hard, maar het is de realiteit helaas.

We gaan even terug naar die mevrouw die het niet vond kunnen dat zij 3 uur in de file stond (die overigens door de politie was veroorzaakt en niet door de boeren.)
Beste mevrouw, als de boer er niet meer is, is er ook geen biologisch voedsel meer voor u. U krijgt dan, en dat is de uiteindelijk doelstelling, GMO voedsel. Niks verse sla van de boer met een lekker biologisch eitje. En dat nepvlees dat u mag eten, zou dat wel gezond zijn? En dat is niet alles…. Bijna alles wat in uw koelkast ligt, tot en met de sausjes aan toe, komt uiteindelijk bij de boer vandaan… Dus voordat u zegt ik steun die boer niet meer want hij zit mij in de weg………. Zou ik eens even diep adem halen en heel goed nadenken of je steun opzeggen wel zo wijs is.

Waarom? Omdat als de boer valt, valt alles, van kaasboer tot bakker, de slager, supermarkt en haar personeel, transportbedrijven, zorg….alles valt dus ook de huizenmarkt en alles wat daar bij hoort. Dan ziet u er geen gat meer in biedt de overheid de helpende hand, door uw schuld over te nemen. Dan is het doel bereikt. U bent eigendom van de staat. Een veel te mooie benaming voor wat het echt is, slavernij. Nog nooit weg geweest en wat als het aan de elite ligt, ook nooit zal verdwijnen.
Dus spreek je sympathie en steun uit voor de boeren, realiseer dan dat het geen sinecure is en dat je tot het einde je steun geeft.

De boeren verdienen onze onvoorwaardelijke steun omdat zij dagelijks ons bord vullen en dat is iets, wat wij van onze overheid (de graaiers) niet kunnen zeggen.

Het spreekwoord luidt niet voor niets “Gebruik je gezonde boerenverstand”.

Ik wens een ieder veel inzicht en wijsheid toe, want dat alleen, redt ons van de ondergang.

Peter
 
Gatverdamme wat een kots artikel🤮🤮🤮

Dit stukje dan:
Maar op een gegeven moment is hun statement gemaakt en moet de overheid zeggen: tot hier en niet verder."

Dus met andere woorden: slavenvolk bek houden, welkom in dictatuur luister naar de overheid!
De overheid moet het volk dienen en niet andersom weet je nog!

De overheid weet wat goed voor ons is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.931
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan