oorlog tegen de boer

Kijk @fatsnotbad ,
Dit bedoel ik dus met Jan😏
Ik weet niet hoe hij dit bedoeld maar het komt op mij niet echt over of hij er vertrouwen in heeft. Of begrijp ik het verkeerd?

 
Jan is een evangelist die gelooft dat nadat de antichrist zich heeft vertoond op aarde deze nog 8 jaar zal regeren over de wereld, waarna God hem zal verslaan. Gezien het feit dat [ZE] zo geobsedeerd zijn door het jaar 2030 zal de antichrist zich dit jaar nog moeten vertonen, want 2022 + 8 = 2030. Hij gelooft dus dat Agenda 2030 waarheid wordt. Maar hebben wij mensen niet de goddelijke gave van vrije wil gekregen waardoor wij dit NU nog kunnen stoppen? Time to end the horror show, ENOUGH HAVE SEEN. Ik geloof dat het Q-team permissie van de Allerhoogste heeft om hier dit jaar nog een eind aan te maken, samen met We The People wereldwijd, die 8 jaar komen er niet voor [HEN]!

Mike
 
Jan is een evangelist die gelooft dat nadat de antichrist zich heeft vertoond op aarde deze nog 8 jaar zal regeren over de wereld, waarna God hem zal verslaan. Gezien het feit dat [ZE] zo geobsedeerd zijn door het jaar 2030 zal de antichrist zich dit jaar nog moeten vertonen, want 2022 + 8 = 2030. Hij gelooft dus dat Agenda 2030 waarheid wordt. Maar hebben wij mensen niet de goddelijke gave van vrije wil gekregen waardoor wij dit NU nog kunnen stoppen? Time to end the horror show, ENOUGH HAVE SEEN. Ik geloof dat het Q-team permissie van de Allerhoogste heeft om hier dit jaar nog een eind aan te maken, samen met We The People wereldwijd, die 8 jaar komen er niet voor [HEN]!

Mike
Helemaal met je eens🙏🏻

Goeie kerel die Jan hoor en iedereen mag geloven wat hij wil maar ik geloof niet in zijn verhaal!
 
Hij laat zich leiden door Scott Kesterson, ooit Bards of War en fanatiek Q-volger maar plotsklaps evangelist geworden en nu Bards FM. Het beste wat ik van Scott kan zeggen is dat hij wel snapt dat christenen niet passief op hun gat moeten gaan zitten maar actieve strijd voeren, dat dan weer wel.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan