oorlog tegen de boer

Ik neem toch echt dat er gister wel meer mensen waren die geen boer zijn. Carolientje vertegenwoordigd boeren niet met haar plannen tot aanpassen van stikstof beleid.
 

Bijlagen

  • 8C64E382-F5B7-4EC1-B36E-AC4A5E793514.jpeg
    8C64E382-F5B7-4EC1-B36E-AC4A5E793514.jpeg
    108 KB · Weergaven: 5
  • 831B293A-8114-4FE1-A040-8A7DC8B2106A.jpeg
    831B293A-8114-4FE1-A040-8A7DC8B2106A.jpeg
    169,6 KB · Weergaven: 5
Ik neem toch echt dat er gister wel meer mensen waren die geen boer zijn. Carolientje vertegenwoordigd boeren niet met haar plannen tot aanpassen van stikstof beleid.
Carolientje is geen boerin. Ze was 'journalist' voordat ze de politiek in ging. En daarnaast is ze een judas, maar gelukkig is ze niet intelligebt genoeg om dit te verhullen.

Mike
 
GNG!
 
Reeds over bericht:
Het stikstofmodel van het RIVM klopt niet. Dat stelt professor Han Lindeboom van de Wageningen Universiteit. Hij is gepromoveerd op stikstof en richtte als D66-lid de focusgroep Stikstof op.
D66-Kamerlid Tjeerd de Groot probeerde de publicatie van de focusgroep tegen te houden en zei over hun bevindingen: “Dat moet je niet verder vertellen, want dat is koren op de molen van Thierry Baudet.”
 
Ik neem toch echt dat er gister wel meer mensen waren die geen boer zijn. Carolientje vertegenwoordigd boeren niet met haar plannen tot aanpassen van stikstof beleid.
Deze Twitter berichten zijn niet waar. Staat nergens op haar site. De bron waar het vandaan komt ga ik niet meer serieus nemen. Vind het sowieso belachelijk dat we ons bezig moeten houden met de persoon zelf en dat allemaal aks nieuws moeten delen. Eerlijk gezegd, ik ben er klaar mee. Ongeacht wat het karakter van die persoon is. Het doet voor mij allemaal niet meer ter zake.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan