oorlog tegen de boer

😡😡Walgelijk! Ik heb het niet helemaal afgekeken maar hoe kan je zo je eigen volk behandelen. Deze gasten ook voor het tribunaal! Vooral die gast met die stok, doorgesnoven hooligan, hij kon niet wachten om dat ding te gebruiken.
Ja en ook eentje die heel strak uit z'n ogen kijkt... en op een gegeven moment begonnen ze idd te meppen, echt ziek!
 
Ja en ook eentje die heel strak uit z'n ogen kijkt... en op een gegeven moment begonnen ze idd te meppen, echt ziek!
Deze agenten hebben duidelijk gebruikt. Je ziet het idd aan hun ogen. Ik denk zelfs dat ze hiervoor speciale selectie maken wie ze hierop afsturen en de ‘gewone’ agent achterwege laten. groep criminelen zijn dit gewoon met een politie uniform.
 
Nou, hier gaat Lientje het probleem voor de boeren mee oplossen, door 8 doekjes weg te geven... wauw!🙃

Schijnheiligheid van Lientje🤮🤮🤮 dat mensen haar nog vertrouwen. Is gewoon VVD in een te dik ander jasje!

Kijk naar onderstaande video en je weet genoeg over BBB en de framing waar ze aan doen. Controlled opposition noemen ze dat volgens mij.
Leuk knip en plak fragmentje van Henk Rotten...trappen er alleen niet in!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Schijnheiligheid van Lientje🤮🤮🤮 dat mensen haar nog vertrouwen. Is gewoon VVD in een te dik ander jasje!

Kijk naar onderstaande video en je weet genoeg over BBB en de framing waar ze aan doen. Controlled opposition noemen ze dat volgens mij.
Leuk knip en plak fragmentje van Henk Rotten...trappen er alleen niet in!


Nou weet ik best dat die Otten een zielige eikel is en dat de context van het verhaal ontbreekt, maar toch vind ik dit niet echt hoopgevend om te horen.
 
Maar wat horen we nu werkelijk? Hij spreekt met een vrouw en kan haar goed een 'kuthoer' noemen. Ook niet fraai, maar zoals je al zelf schrijft ontbreekt de context. Ik krijg ook sterk het gevoel dat dit knip- en plakwerk is. Ben benieuwd wat Thierry hier zelf over te vertellen heeft.

Mike
 
Vrijdagavond werden er strobalen in de straat gelegd bij van der Wal,

Strobalenactie voor deur van minister Van der Wal gaat ‘te ver’: ‘Heeft enorme impact op de buurt’
LTO Noord-voorzitter Harold Zoet keurt het bezoek van een onbekend aantal boeren op het privéadres van minister van der Wal vrijdagavond af. ,,Je komt niet in het privédomein van bestuurders, hoe zeer je het ook niet eens bent met het beleid. Dit is onacceptabel.

Agractie, één van de boerenprotestorganisaties, wil geen standpunt innemen. Voorzitter Bart Kemp: ,,We hebben het voor kennisgeving aangenomen. Maar het is wel een signaal aan de overheid wat mij betreft. En dat is: laat dit dossier niet ontaarden in een boerenopstand. Meer wil ik er niet over kwijt. We kunnen het weken hebben over strobalen op de stoep van de minister, maar ik heb het liever over de inhoud.”


Slappe hap, die LTO en Agractie.

Mike
 
Via vele kanalen komt ook deze actie binnen!!!

Strijders het volk pikt het niet langer!!!

We mut dr an met de lip

Vanavond 20.30 een half uur lang bij iedere op en afrit een trekker neerzetten.. nu(n.g) niet blokkeren die hap

VOLGENDE ACTIE:

VOLGENDE WEEK DINSDAG WORDT ER GESTEMD OVER DE STIKSTOF AFFAIRE! TUSSEN 14.00 EN 17.00.

WE HEBBEN AFGESPROKEN, ALS ER EEN SLECHTE UITKOMST UIT KOMT. GAAT HET HELE LAND PLAT DOOR MIDDEL VAN ALLE SNELWEGEN TE BLOKKEREN!

HET IS KLAAR!

TIJDENS HET DEBAT MOET HEEL NEDERLAND KLAAR STAAN MET DE TREKKER OM ACTIE TE VOERE.

WANT DE WETENSCHAP ZEGT ALS HEEL NEDERLAND STIL STAAT EN NIKS DOET STOTEN WE NOG TE VEEL STIKSTOF UIT.

DUS DAT GAAN WE DOEN.

We moeten laten zien dat we er staan, dat we de machtigste zijn !


Het is er een van de wat langere adem maar eronder krijgen zullen we de corrupte bende... belangrijk is dat we het allemaal doen


We kunnen vanavond beginnen om ons te laten zien!

DELEN IN ALLE APP GROEPEN!

✅🚜


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.295
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan