oorlog tegen de boer

In Midden-Delfland hangen de vlaggen nog omgekeerd.


Wat naïef.Ik dacht trouwens dat Westland wel echt doorhad wat er speelt, niet dus!

Bij mijn zoontje zitten 2 boeren kinderen in de klas en die sprongen een gat in de lucht dat BBB heeft ‘gewonnen’. Mijn zoontje zei dat ze anti FvD zijn. Als ze de naam Thierry horen wordt ie uitgejouwd.
 
Wat naïef.Ik dacht trouwens dat Westland wel echt doorhad wat er speelt, niet dus!

Bij mijn zoontje zitten 2 boeren kinderen in de klas en die sprongen een gat in de lucht dat BBB heeft ‘gewonnen’. Mijn zoontje zei dat ze anti FvD zijn. Als ze de naam Thierry horen wordt ie uitgejouwd.

De video van Omroep West is denk ik gemaakt op de Woudseweg bij 't Woudt. Daar lijkt het sterk op. Al sinds afgelopen zomer hangen daar aan beide kanten van de weg omgekeerde vlaggen.
Wat verderop bij Schipluiden langs de Gaagweg heb ik gisteren nog wel omgekeerde vlaggen gezien.

Nederland heeft nog een lange weg te gaan.
Ik vraag me wel eens af of desinteresse in de politiek meespeelt bij de keuze in het stemlokaal. Het kan toch niet alleen maar indoctrinatie van de media zijn waardoor iemand op VVD66 stemt?

Dinsdag vroeg een FvD-"hater" mij wat de standpunten van FvD zijn over klimaat, geweld bij demonstraties, benzineprijzen en hoge belastingen.
Wel een "hekel" aan een partij hebben en iemand die daarop stemt uitlachen, maar eigenlijk niet weten wat een partij wil. Dan heeft zo iemand zich er niet in verdiept.
Een dag voor een verkiezing gaan nadenken over wat het gaat worden. Dan ben je er niet in geïnteresseerd. Eigenlijk vind ik dat zeer onverantwoord. Stemmen is niet zomaar een vakje rood kleuren. Het is een grote verantwoordelijkheid. Het gaat om de toekomst van een land.
 
🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦🟦
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥


Namens het FDF bestuur:

We hebben wel gewonnen. We hebben onze harten gevuld met hoop en liefde van onze medeburgers.

De steun voor de boer is niet aflatende. Als het moment daar is staan ze er voor ons. De eindoverwinning zal voor ons zijn. Niet vandaag maar die dag gaat komen. 4 jaar strijd heeft vandaag de eerste termijn uitbetaald.

Neem vandaag een pilsje en proost op de Nederlandse burger. En de vlaggen blijven inderdaad op de kop hangen tot t hele zooitje opgeflikkerd is.

ALL4ONE

Bestuur FDF


Namens ons:

We zullen elkaar nog hard nodig zijn de komende tijd, want wie denkt dat het inderdaad voorbij is, komt bedrogen thuis‼️

Laat de BBB zich maar gaan bewijzen de komende weken‼️

Speciaal voor de NIET stemmers, ook jullie hadden ondanks “het systeem” een verandering en een boodschap af kunnen geven, helaas is dit niet gebeurt en ook dat is te zien in de resultaten zoals ze er nu liggen. We kunnen er lang en breed over gaan discussiëren, dat haalt alleen niks meer uit.

We hebben met z’n allen een lange weg te gaan‼️ Sta elkaar bij, respecteer elkaar en samen de schouders, juist nu, er dan ook onder‼️
 
In Midden-Delfland hangen de vlaggen nog omgekeerd.



De vlaggen in deze video van de door de overheid gesponsorde regionale Omroep West zijn bijna de enige vlaggen in de regio die weer “normaal” hangen. Veel hangen nog steeds omgekeerd. Op die video lijkt het alsof het hele Westland en Midden-Delfland de vlaggen weer normaal hebben gehangen.
Het is ook wel toevallig dat er een camera aan het filmen is precies op het moment dat de vlaggen worden omgedraaid naar normaal.
 
Vandaag zag ik in een weiland langs de A12 ter hoogte van Driebruggen een rood-wit-blauwe vlag, een BBBeter-doek en een paar strobalen waar “stikstofdoelen zijn onhaalbaar” op was geschreven.

Als de stikstofdoelen onhaalbaar zijn, waarom dan stemmen op Lientje, die de stikstofdoelen wil halen?
 
Vandaag zag ik in een weiland langs de A12 ter hoogte van Driebruggen een rood-wit-blauwe vlag, een BBBeter-doek en een paar strobalen waar “stikstofdoelen zijn onhaalbaar” op was geschreven.

Als de stikstofdoelen onhaalbaar zijn, waarom dan stemmen op Lientje, die de stikstofdoelen wil halen?
Die tegentelling is best grappig als het niet zo treurig zou zijn.
De hele rij vlaggen die daar staan zijn ook allemaal omgedraaid eind vorige week.
 
Vandaag zag ik in een weiland langs de A12 ter hoogte van Driebruggen een rood-wit-blauwe vlag, een BBBeter-doek en een paar strobalen waar “stikstofdoelen zijn onhaalbaar” op was geschreven.

Als de stikstofdoelen onhaalbaar zijn, waarom dan stemmen op Lientje, die de stikstofdoelen wil halen?
Vandaag zag ik in een weiland langs de A12 ter hoogte van Driebruggen een rood-wit-blauwe vlag, een BBBeter-doek en een paar strobalen waar “stikstofdoelen zijn onhaalbaar” op was geschreven.

Als de stikstofdoelen onhaalbaar zijn, waarom dan stemmen op Lientje, die de stikstofdoelen wil halen?
we
We hebben nog steeds teveel volgzaam volk. Ik zag het gister ook langs de A1. Vlaggen teruggedraaid naar rood wit blauw.
Zal mij benieuwen hoe lang boeren die werkelijk op haar gestemd hebben ook werkelijk in haar geloven.
 
Rijkstraatweg in midden-delfland ALLE vlaggen weer terug naar rood/wit/blauw.
Gister via Utrecht gereden onderweg langs de snelweg megaveel BBB vlaggen en ook daar alles weer terug naar rood/wit/blauw. Treurig om te zien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan