oorlog tegen de boer

Dit zou haar wel.eens de kop kunnen kosten op 15 maart, ik hoop dat de boeren haar dit zeer kwalijk nemen!

Mike
 
Er mogen maar twee 🚜 aanwezig zijn bij de demonstratie in het Zuiderprak. Zie deze brief van de burgemeester.


Er gaan denk ik wel meer 🚜 komen. Ik ben benieuwd hoe de 🚜 in het Zuiderpark gaan komen. De toegangen zijn allemaal afgesloten met pollers.
 
Bekijk bijlage 23132
[ Album ]
Caroline van der Plas (BBB) zal zaterdag niet aanwezig zijn bij het boerenprotest in Den Haag. "Er zijn een aantal dingen gebeurd in de afgelopen week waardoor ik mij niet veilig genoeg voel om bij zo'n massale publieksbijeenkomst op een podium te gaan staan", aldus de politicus.

Jij vertegenwoordigt jouw achterban!
Dit noemen ze volks vertegenwoordiger!

Daarnaast voedt je de publieke opinie van de door de mainstream media gecreëerde "dreigboeren" propaganda.

Als jij je laat intimideren en beïnvloeden dan ben je helaas ❌ ongeschikt.
Helaas kan je niet altijd in je "veilige bubbel" blijven zitten. Politici die zich laten beïnvloeden kunnen nooit daadkrachtige volks vertegenwoordigers zijn.
Functie elders graag.

Wij worden ook fysiek en geestelijk bedreigd, gechanteerd door de overheid, politie en zelfs het leger. En JA, wij zijn er wel! ✅

De boer: "Er zijn een aantal dingen gebeurd in de afgelopen jaren waardoor ik mij niet meer veilig voel". Ze hebben zelfs op trekkers geschoten en TOCH ZIJN WE ER ! ✅
Ja steeds meer mensen krijgen je door Lientje! Daarom ben je bang. Duik maar lekker ergens onder in een hol en kom er nooit meer uit!
 
1678283763860.png
🇳🇱HOLLAND - Mayor has threatened to turn the army on protesting farmers.

Protesting against the forced purchase of lands, that for some have been in their families for generations.

The military against its own people, on behalf of corporations taking over their lives 🔥
 
1678283901513.png
FARMERS - Global corporations don’t make much profit from fresh natural meat.

It’s why they support removing meat from the food chain. Processing and additives, means profit!

A ‘climate emergency’ is a useful tool to increase control over the food chain.

Stand with farmers 🔥
 
Pfffffff

Amsterdam - Landbouworganisaties willen niets te maken hebben met het ’boerenprotest’ van aanstaande zaterdag in Den Haag. Zij zullen hun leden dan ook niet oproepen om naar het Zuiderpark te trekken. Dat zeggen zij in een reactie op vragen over de afwezigheid van fractievoorzitter Caroline van der Plas van BoerBurgerBeweging (BBB) uit veiligheidsoverwegingen. „Ik kan begrijpen dat politici hier niet heen gaan, want je hebt geen idee wie er allemaal op dit protest afkomen.”

 
En de oorlog tegen de boer dendert door......
Let goed op met dit soort berichten. De gezondheid van boeren interesseerde ze nooit ene moer. De laatste paar jaar is er ineens veel aandacht in de media voor landbouwgif, zowel voor het milieu als voor de gezondheid van boeren zelf. De overschakeling van grootschalige landbouw met pesticiden en kunstmest naar kleinschalige biologische landbouw is nog niet zo snel gemaakt, en dat weten ze. Ze willen dat de voedselveiligheid in de soep loopt!

Mike
 
En de oorlog tegen de boer dendert door......
Dat hele verhaal is grote onzin er worden veel minder schadelijke middelen gebruikt.
Ook de manier van gebruiken gebeurt veel veiliger als 30 0f 50 jaar geleden.
Dat er nog DDT wordt aangetroffen in dode grutto's is vast waar ondanks dat het al in 1973 is verboden in Europa.
Het betekend overigens niet dat de grutto daar in Nederland aan is blootgesteld.
Ze overwinteren in Afrika waar DDT nog wel word gebruikt tegen de Malariamug.
 
Jahoor gaan jullie maar praten, dat zal echt HET verschil gaan uitmaken.. teleurgesteld in die midden-delfland boeren.

 
Geloven de boeren dat stikstof een probleem is en dus dat er een "oplossing" nodig is?
Het is wel raar om BBB-vlaggen te zien staan tussen omgekeerde Nederlandse vlaggen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.602
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan