oorlog tegen de boer

Wat denken jullie hier van??

Wat als de klokkenluiders Telegramgroep controlled opposition is en eigenlijk vanuit de overheid wordt geregeld?! Daar word alles gecommuniceerd met blokkades enz enz.. wel toevallig dat op die plekken waar ze acties gaan voeren er al gelijk politie of ME/Romeo's staan?

Gekke gedachte? Ik sta nergens meer van te kijken

Iedereen zegt kom naar die locatie hulp nodig! Ga je daarheen is er niemand🤬
Ben wel klaar met die groep! Op deze manier krijg je Nederland nooit plat! En waar zijn al die truckers?
Ben benieuwd morgen in Den Haag. Hoop bla bla maar er komt geen hond, let maar op
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen flauw idee waar dit is maar de beelden zijn prachtig.
 
Net thuis uit Nijkerk, de boeren zijn vermoeid..kennen Klaus S. niet.. blckbx niet .. doneeractie voor bekeuringen is hun niet bekend.. telegram zit ook niet iedereen op.

We hebben ze hulp van families en buren tijdens afwezigheid.. dit is mijn indruk.. beetje een triest gevoel aan overgehouden.
 
 
Net thuis uit Nijkerk, de boeren zijn vermoeid..kennen Klaus S. niet.. blckbx niet .. doneeractie voor bekeuringen is hun niet bekend.. telegram zit ook niet iedereen op.

We hebben ze hulp van families en buren tijdens afwezigheid.. dit is mijn indruk.. beetje een triest gevoel aan overgehouden.
Jammer hoor dat de boeren niet in de gaten hebben wat er werkelijk allemaal speelt. Je zou haast folders gaan uitdelen met hierop de plannen van het WEF.

Zoiets als dit misschien:

1657033233818.png
 
Jammer hoor dat de boeren niet in de gaten hebben wat er werkelijk allemaal speelt. Je zou haast folders gaan uitdelen met hierop de plannen van het WEF.

Zoiets als dit misschien:

Bekijk bijlage 13288
Folders uitdelen om informatie te delen is denk ik een heel goed plan! Zou alles tegelijk niet het tegenovergestelde effect hebben? Beginnen met een paar punten die dichter bij hen staan?
 
Zo lamgzaam gaat de bewustzijnsvergroting dus. Kun je het die mensen kwalijk nemen? Ze werken dagelijks keihard en hebben geen tijd om de hele dag op het internet te zitten. Ook het feit dat de truckers schitteren door afwezigheid is veelzeggend. En toch doet het er allemaal toe. Elke dag staan de boeren ergens anders, als een hinderlijke bromvlieg die telkens wegvliegt als je hem dood wil slaan. Ondertussen zijn de supermarktschappen alsmaar leger en beginnen de acties wel degelijk effect te sorteren en raakt de gevestigde orde steeds meer in paniek. Al met al geen slecht resultaat in slechts 2 dagen tijd!

Mike
 
Gisteren met een aantal op een viaduct boven de snelweg met spandoeken en zakdoeken staan zwaaien. Was een mooie draagvlakmeting en enorm leuk om te doen. Zo'n 90% van de truckers gaf lichtseintjes, claxons en/of duimpjes. Van de automobilisten zo'n 60%. (zelfs van 2 Duitsers met witte mondkappen op 🤣)
 
Net thuis uit Nijkerk, de boeren zijn vermoeid..kennen Klaus S. niet.. blckbx niet .. doneeractie voor bekeuringen is hun niet bekend.. telegram zit ook niet iedereen op.

We hebben ze hulp van families en buren tijdens afwezigheid.. dit is mijn indruk.. beetje een triest gevoel aan overgehouden.

Ook wel een beetje begrijpelijk, zeven dag in de week werken, buiten en dan nog wat administratie en je valt binnen zo in slaap. Wanneer moeten zij dat allemaal te weten komen.

Hier op het platte land zijn er nog bosjes mensen die geen computer hebben. Radio, TV en de krant dat is het. Supermarkt eigenaar deed alles met de telefoon bestellingen doorgeven en geen smartphone maar zo'n simpel oud beestje
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.854
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan