oorlog tegen de boer

Te leuk om niet te delen: Bij Lidl Wolvega is geen verse groente en bijna geen vlees meer te krijgen. Ook de pot/blik groente is bijna uitverkocht.
Ik loop met een big smiley door de winkel....komt er een man aan met ook een big smiley en zegt; Dat hebben de boeren maar mooi geflikt👍. Van mij mogen ze nog even door gaan .
Komt er een andere mevrouw aan lopen en zegt; Die boeren hebben gelijk💪 Ze moeten doorgaan 👍
Kom ik bij de kassa, steek een pakje boter omhoog en zeg: Ik heb nog wat kunnen vinden hoor.
Die jongen zegt: Ik hoop dat ze nog lang doorgaan👍💪
Dus jullie lezen het ...wij steunen jullie nog steeds. Er is alle begrip!!!
 
Mijn ouders hadden gisteren RadioNL opstaan en op die zender zijn ze heel positief en steunen ze de boeren volledig.
Ze hadden een helikopter gehuurd om van bovenaf de protesten vast te kunnen leggen (aangezien de NOS, SBS e.d. dit niet deden zo werd gezegd) en gaan binnenkort dit beeldmateriaal ergens ter beschikking stellen, waar weet ik eerlijk gezegd niet.

 

Mike
 
Allemaal noodzakelijk dit. Het contrast tussen vredelievende boeren en demonische ordehandhavers moet zo groot worden dat iedereen dit onrecht ziet en er van walgt, het is niet anders.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.883
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan