oorlog tegen de boer

Maar wat horen we nu werkelijk? Hij spreekt met een vrouw en kan haar goed een 'kuthoer' noemen. Ook niet fraai, maar zoals je al zelf schrijft ontbreekt de context. Ik krijg ook sterk het gevoel dat dit knip- en plakwerk is. Ben benieuwd wat Thierry hier zelf over te vertellen heeft.

Mike
Ben ik ook heel benieuwd naar! Ik neem aan dat dit inmiddels wel onder zijn aandacht is gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Nieuwe actie van de boeren...
A.s dinsdag


Strijders!!!



We mut dr an met de lip



Vanavond 20.30 een half uur lang bij iedere op en afrit een trekker neerzetten.. nu(n.g) niet blokkeren die hap



VOLGENDE ACTIE:



VOLGENDE WEEK DINSDAG WORDT ER GESTEMD OVER DE STIKSTOF AFFAIRE! TUSSEN 14.00 EN 17.00.



WE HEBBEN AFGESPROKEN, ALS ER EEN SLECHTE UITKOMST UIT KOMT. GAAT HET HELE LAND PLAT DOOR MIDDEL VAN ALLE SNELWEGEN TE BLOKKEREN!



HET IS KLAAR!



TIJDENS HET DEBAT MOET HEEL NEDERLAND KLAAR STAAN MET DE TREKKER OM ACTIE TE VOERE.



WANT DE WETENSCHAP ZEGT ALS HEEL NEDERLAND STIL STAAT EN NIKS DOET STOTEN WE NOG TE VEEL STIKSTOF UIT.



DUS DAT GAAN WE DOEN.



We moeten laten zien dat we er staan, dat we de machtigste zijn !





Het is er een van de wat langere adem maar eronder krijgen zullen we de corrupte bende... belangrijk is dat we het allemaal doen





We kunnen vanavond beginnen om ons te laten zien!



DELEN IN ALLE APP GROEPEN!



✅🚜
 
FDF roept op, om morgenmiddag om precies 12 uur los te gaan met alles wat wil rollen. De demonstratie afgelopen woensdag heeft niks gebracht, tis nu wel klaar, aldus FDF! Chaos of niet. Niks word meer uitgesloten!
FB_IMG_1656262348495.jpg
 
FDF roept op, om morgenmiddag om precies 12 uur los te gaan met alles wat wil rollen. De demonstratie afgelopen woensdag heeft niks gebracht, tis nu wel klaar, aldus FDF! Chaos of niet. Niks word meer uitgesloten!
Bekijk bijlage 12823
Even een kleine correctie als we het tenminste over hetzelfde hebben. Fdf heeft gezegd, zich niet te verbinden met acties die nadelen hebben voor de burger. Je weet wat je te doen staat.


 
STRIJDERS:

OPGELET.

MAANDAG 12.00

DINSDAG 12.00

PARAAT STAAN!

VERDERE INFO VOLGT!

HET PLAN GAAT VAN TAFEL!!

DELEN IN ALLE GROEPEN!
 

Deze compilatie gemaakt door een van onze leden willen we graag met jullie delen. 🚜🔥❤️
Daar gingen we weer. Want het moest weer. Helaas is dit nog steeds nodig maar ik hoop door deze bijdrage de moed erin te houden. Laat 1 ding duidelijk zijn boeren; jullie staan er niet alleen voor! Wat de main stream media ook wil doen lijken. STAND YOUR GROUND!
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.815
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan