Ook op andere zenders, andere landen??

simone

New member
Ben heel benieuwd of jullie wel eens op andere buitenlandse zenders artsen dezelfde mening horen verkondigen zoals wij die hier hebben á la Weston Price.

Wij zitten met verschillende nationaliteiten hier op het forum en verschillende kunnen ook wel vreemde talen spreken en met de mogelijkheid van tegenwoordig kunnen we ook al aardig wat zenders bekijken dus was ik benieuwd of iemand zeg maar op een Italiaanse, Franse of enig ander zender een arts of onderzoeker heeft gezien die ons Weston Price denkwijze verkondigt.

Waarom ik dit zeg is dat ik zelf ook heel veel internationale zenders kijk maar tot nu toe nog alleen maar op de Turkse zenders van de schotel verschillende artsten en onderzoekers heb gehoord die onze mening delen.

Een tijdje terug was er iemand die het in zijn programma over cholesterol als gezonde voeding heel erg aanprees en dus vooral de verzadigde vetten.Deze week weer iemand die groente over het algemeen niet zo gezond vond als men ons wijsmaakt en waar hij mensen ook op attendeerde is het fijt dat men geen koolhydraten en suikers moet eten en dat dat ontzettend ongezond is.

Hij zij ook dat men bij het minst geringste qua pijn niet meteen naar de arts moest rennen om pijnstillers te slikken maar naar zijn lichaam moet luisteren omdat de oorzaak belangrijk is en symptoombestrijding onzinnig is. Medicijnen zijn ongezond en toen zij hij ook nog dat men heel snel ook foto's wil laten maken maar dat de straling van deze apparaten als een scherp mes in de lever en nieren snijdt.

Ik sta er van te kijken dat deze mensen vrij kunnen spreken daar. Er zitten ook kwakzalvers tussen maar toch wel een paar die geregeld op tv komen met echt geen onzin en dat doet me goed.

Het is niet omdat ik zelf toevallig Turks ben en ben ook niet nationalistisch of chauvanistisch maar ik wou dit toch met jullie delen want jaren terug is er ook heel veel ophef over vaccinaties in Turkije geweest en de minister toen zij openlijk op tv kijk ik laat me niet vaccineren. Het is de keuze aan jullie.Echt knap.

Ben gewoon benieuwd of dit in andere landen ook kan en ik hoop natuurlijk van wel.

Reacties graag.

 
Amerika uiteraard, en dat de reguliere artsen voornamelijk aan symptoombestrijding doen is bij de alternatieve artsen natuurlijk al langer bekend. Die hebben, in het algemeen, meer de neiging toch te kijken naar de gehele mens en het zoeken naar de oorzaak,

Ik vind het mooi om te horen dat er in Turkije aandacht wordt besteed aan voeding en gezondheid. En dan vooral de verzadigde vetten, andere kijk op cholesterol.

Je zou ook verwachten dat er wereldwijd steeds meer mensen inzien dat de huidige voedingsadviezen niet echt goed werken.

En je hebt ook mensen als Mike nodig, die tijd willen stoppen in het vertalen van het boek, het geven van kennisavonden, het begrijpelijk uit leggen waar het om draait.

 
Haluk, dat vind ik wel een goed teken dat het in Turkije nog toegestaan is om openlijk te zeggen als landsbestuurder dat men zich niet laat vaccineren.

Zo verwesterd is het er kennelijk nog niet.

En ook dat men voor verzadigd vet nog goede woorden over heeft.

In NL is dat geluid wel te horen geweest op de televisie, maar dat zijn werkelijk spelden in een hooiberg geweest.

 
Ten tijde van de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep had een minister in Polen ook zo haar bedenkingen.

Die hele vaccinatie is daar toen niet doorgegaan.

Misschien heeft ze andere mensen wakker geschud.

 
Ik weet niet over buitenlandse 'zenders' maar ik heb vandaag nog een nieuwe topic geopend over wetenschappelijke presentaties. Daar kan je genoeg buitenlandse artsen en professoren zien spreken die hetzelfde denken over voeding, of in ieder geval in de goede richting.

klik hier

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan