Onze toekomst met AI en robotisering.

Datacenters zullen worden gebruikt om 3D-wereldsimulaties uit te voeren om robots te trainen die jou zullen VERVANGEN (bijna al het fysieke werk binnen een paar jaar).

Het verhaal dat "iedereen universeel hoog inkomen zal hebben" is een sprookje voor mensen met een laag IQ.

Ze plannen niet om jou te betalen om gewoon te leven en elektriciteit en voedsel te consumeren terwijl ze geen inkomstenbelasting van jou innen. (Serieus, wees realistisch.)

Ze plannen om je dood te versnellen en je uit de weg te ruimen! Ze trainen je vervangers in de datacenters. Binnenkort hebben ze mensen helemaal nergens meer voor nodig.

Degenen die dit niet zien aankomen, zullen tot de eersten behoren die erdoor worden overrompeld.

Denk niet dat het helemaal zo is, echt niet, dat bepaalde mensen andere mensen echt helemaal willen of kunnen vervangen door AI.
Volgens deze schrijver word ik dan als eerste uit de weg geruimd als ik dat denk dat AI dat helemaal niet kan.
Ok, maar goed, nog even dit: ik denk in essentie dat het deel van de mensheid dat probeert AI zo in te zetten om AI zo onder controle te krijgen dat dat (psychopatische) deel van de mensheid andere mensen vooral nodig heeft om te parasiteren op de menselijke energie om die gedeeltelijk maar nooit helemaal te ontkrachten: anders kan je niet meer parasiteren namelijk.
Dus als we alleen al menen dat we als mens vervangen kunnen worden door AI dan hebben ze ons vooral waar ze ons hebben willen is dan juist weer mijn persoonlijke stelling:
want dan ontkrachten we onszelf als we dat denken.
Misschien hebben wij als mens per mens allemaal al een robotdeel in ons, dat denk ik wel, maar dat robotdeel maakt ons in principe niet mens:
elk mens leeft volgens bepaalde wetmatigheden die bepalen hoe wij hier op aarde kunnen overleven in ons lichaam bijv.
Het deel dat ons mens maakt, is onze creatieve mensenziel namelijk die dat doet:
onze ziel maakt dat verschil, en dat kan AI gewoon echt niet vervangen.
Dat weten psychopaten ook heel goed als geen ander, maar ze verhullen dat feit:
alleen ze herkennen wel altijd meteen de mensen die het meeste mens zijn en kiezen van die soort de meest kwetsbaren uit om zo lang mogelijk energetisch / emotioneel op te kunnen parasiteren.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.724
Leden
8.715
Nieuwste lid
MatthewRat
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan