Ontlasting: hoe is/was die van jullie en wat zegt het?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruud
  • Startdatum Startdatum
Na een weekend waarin ik ( psychisch) veel heb kunnen loslaten lijkt het nu de beurt aan mijn lichaam. Sinds dinsdag heb ik dagelijks last van geelkleurige diarree af en toe gepaard gaande met flink misselijk zijn. Ik las eerder in dit topic dat dat eventueel de lever kan zijn die aan het ontgiften is. Kan ik nog iets extra's doen om dit proces te ondersteunen?

De milde leverreiniging: twee rauwe eigelen, citroen of grapefruitsap en olijfolie. Op nuchtere maag. In het topic over de leverzuivering, de vertaling staat deze uitgebreid beschreven.

Tegen de misselijkheid gebruik ik bitterzout. Bijwerking kan zijn dat je aan de diarree gaat. 1 eetlepel op een glas water is wat ik gebruik. De misselijkheid heeft bij mij te maken met mijn lever en/ of gal(stenen) en t helpt mij goed.

Wendy,

Fijn dat het weekend positief voor jou is verlopen.

Je had waarschijnlijk veel op je lever, dat die zo reageert.

Als je bitterzout ga gebruiken bouw het dan op hoor, niet direct die eetlepel in een glas water, begin eens met een theelepel en kijk wat het doet.

Als je je lever wilt ondersteunen kun je ook lever gaan eten.

Lia

Sorry Wendy, wilde je niet laten overdoseren!

Er is nog lever bij de Beukenhof. Ik heb vandaag een pond gehaald. Volgende keer haal ik daar weer lever op slachtdag, omdat ik dan kleine portie ervan kan snijden.

Haha geeft niks Alexandra. Ik zag dat ze bij De Tuinen bitterzout van Jacob Hooy hebben, is dat een goede? Als ik het via internet moet bestellen duurt het weer langer en ik wil het liefst zo snel mogelijk beginnen.

Ik heb m van t merk tendo's. Ik heb geen idee of die van de tuinen goed is, misschien weet iemand anders dat.

Ik kan, aks je dat wil, zondag wel een potje bij je afgeven, ik moet werken in Roosendaal. Je kan mijn mailadres via Mike opvragen als je wilt.

Dat zou goed uitkomen dus als je dat zou willen doen, heel graag. Ik vraag je emailadres aan Mike dan kan ik je mijn gegevens doorsturen.

Die van de tuinen is veel duurder als die van Tendo's.

Heb m bij ons bij de DA drogist gehaald koste €4 nogwat :-)

Succes iig ermee Wommes..

Ik heb een mailtje gstuurd naar het emailadres waarvan ik de forumreacties krijg weston@colodeo.nl ik hoop dat dat de goede is?

Dank je wel Alexandra voor het langs brengen. Ben gelijk begonnen met 1 theelepel met wat appelazijn en citroensap in een glas water en ik heb er al behoorlijk plezier van kan ik zeggen :mrgreen:

Ja de pot en ik zijn momenteel onafscheidelijk :D Ik weet niet hoe lang het gaat duren voordat de ontlasting weer een beetje normale vormen aan gaat nemen?

He gezellig, merk ik nou wat mensen op rond breda roosendaal?

Brabantse poeppraat hier :P

Ja gezellige brabantse shit :mrgreen: Ik kom uit Etten-Leur dus zit precies tussen Roosendaal en Breda in.

Ja het is nu wat rustiger. Ben vanmorgen begonnen met een glas water met appelazijn en een theelepel bitterzout. Na een uur een glas rauwe melk. Tussen de middag heb ik een vette smoothie op maar daar ben ik wel licht misselijk van geweest. Nu is het weer weggezakt. Ik kijk even wat het verder doet de komende dagen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.586
Leden
8.684
Nieuwste lid
GoudMienJong
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan