onderwijs

Dit werd gedeeld in een onderwijsgroep op telegram. Plan ligt dus blijkbaar klaar voor de komende tijd, ben benieuwd naar de weerstand vd ouders, vorig jaar was die er nagenoeg niet..

AAN alle MR-leden: werk aan de winkel! ONDERWIJS MOET WAKKER WORDEN! Het ministerie van onderwijs is een bedreiging voor onze kinderen. Pas op voor het sectorplan Céén9 funderend onderwijs. https://open.overheid.nl/repository...f/sectorplan-covid-19-funderend-onderwijs.pdf Dit is Het Nieuwe Normaal voor het funderend onderwijs. Overheid vraagt via de medezeggenschapsraden om randvoorwaarden (prikken en testen; pag. 4) te onderschrijven en niet-juridisch bindende adviezen uit te voeren en te handhaven als de situatie daar om vraagt. (pag. 3 onder het kopje Hoeveel ruimte hebben scholen in het kiezen van maatregelen? Ze schrijven hier letterlijk dat ze verwachten van scholen maatregelen uit te voeren die juridisch niet afdwingbaar of handhaafbaar zijn) Dus graag een oproep aan MR raden om dit plan NIET goed te keuren. Ze vragen ons om zonder reflectie over te gaan op interventie. Dus terugkaatsen en graag voor de verschillende maatregelen de noodzaak, proportionaliteit en subsidiariteit. HET gesprek dus dat nooit gevoerd is en nooit gevoerd mocht worden. Met bluf (een flinke lijst van gesprekspartners) proberen ze nu onder dit gesprek uit te komen en geven ze via de scholen de maatregelen een verplicht karakter.


Medezeggenschapsraden van Nederland, jullie hebben instemmingsrecht! Dit stuk moet vóór 1 okt. zijn voorgelegd aan de MR. Haast/Actie geboden! Niet mormaal maken, wat niet normaal is!
 

Free Spirits Experience School​


Free Spirits Community heeft op 18 augustus 2022 de Internationale Free Spirits Experience School gevestigd in Wonderland. Op 22 september 2022 is de school van start gegaan, de ouders en kinderen waren enorm enthousiast, blij en opgelucht. De school vervuld een grote behoefte van deze ouders en kinderen; een staatsvrije school die uit gaat van het kind zelf en wil aansluiten bij de gevoelens en de behoeften van de kinderen en hun ouders. Samen geven we vorm aan de ontwikkeling en ontplooiing van alle scholieren van 5 tot 88 jaar.


De school gaat uit van evenwaardigheid tussen mensen, dus ook mensenkinderen en we gebruiken verbindende communicatie als fundament.
 
Vind je her erg als ik jeuk krijg van alternatieve onderwijsinitiatieven van vrouwen? Vind je het erg als ik jeuk krijg krijg van woorden als 'evenwaardigheid' en 'verbindende communicatie'? Mensen, parallelle samenlevingsinitiatieven zijn NIET het antwoord, het gaat om een COMPLETE MAATSCHAPPELIJKE OMMESLAG, we moeten dit SAMEN doen!

Mike
 
Bij mijn dochter op school zijn ze al weer volop bezig🖕🏻🖕🏻 Bekijk bijlage 15659
Jemig wat ben ik blij dat mijn jongste zoontje nog in de zomervakantie van school is gewisseld! Vooral als ik dit soort dingen lees🤮
Op zijn huidige school bestaat Corona eigenlijk niet echt, er wordt niet eens over gesproken 😅
En mijn zoontje was trouwens zó blij dat ie voor het eerst in zijn leventje een mannelijke leerkracht heeft! Hij was helemaal klaar met die irritante woke juffen.
 
Vind je her erg als ik jeuk krijg van alternatieve onderwijsinitiatieven van vrouwen? Vind je het erg als ik jeuk krijg krijg van woorden als 'evenwaardigheid' en 'verbindende communicatie'? Mensen, parallelle samenlevingsinitiatieven zijn NIET het antwoord, het gaat om een COMPLETE MAATSCHAPPELIJKE OMMESLAG, we moeten dit SAMEN doen!

Mike

Maandag een artikel hier over
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan