onderwijs

Wij kregen deze uitnodiging in onze email. Ik wilde me eerst niet aanmelden maar mijn man zei: juist wel! Perfect moment om tegengas te geven!

C7AF17D7-0478-465E-AB20-B270DD26DD01.jpeg
 
Wij kregen deze uitnodiging in onze email. Ik wilde me eerst niet aanmelden maar mijn man zei: juist wel! Perfect moment om tegengas te geven!

Bekijk bijlage 23309
tja de week van de lentekriebels komt er weer aan 20-3 tm 24/3. Net als paarse vrijdag, een hele week om onze kids op jonge leeftijd al seksueel te indoctrineren met woke shit, onder t mom van seksuele vorming. Ja al vanaf groep 1. Ik houd mijn kind thuis. Laat onze kinderen met rust en laat dit over aan de ouders als een kind er aan toe is.
 
Zelf nog niet bekeken


Simon in gesprek met Hans van de Breevaart, afgestudeerd in geschiedenis en godsdienstwetenschappen. Hans kreeg recent de nodige kritiek over zich heen (en nog steeds!) vanuit reformatorische/SGP hoek. Omdat hij als voormalig onderzoeker verbonden aan de Guido de Bres Stichting concludeerde dat Forum voor Democratie feitelijk een politieke bondgenoot is voor de SGP. Gebaseerd op feitelijkheden mbt politieke standpunten. Weliswaar een seculiere partij maar één die de joods-christelijke waarden en normen, die ten grondslag liggen aan onze staat en cultuur, koesteren. De druk werd zo hoog opgevoerd dat Hans besloot de overstap te maken van Guido de Bres naar Renaissance.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan