onderwijs

Medusa

Well-known member
Omdat ik niet kon besluiten waar dit te plaatsen maak ik maar even een nieuw topic aan me de naam "onderwijs".
Ik kreeg het rapport toegestuurd van Cultuur onder vuur. Heb het gelezen en was toch wel geschokt hoor. Het lijkt verdorie wel of de geschiedenis nu echt herschreven gaat worden. Wat worden kinderen tegenwoordig gehersenspoeld!
Hieronder een kort filmpje over dit rapport:


Linkse indoctrinatie in het onderwijs: schoolboekenrapport Cultuur onder Vuur

&feature=youtu.be
 
Klopt, mijn kinderen komen dagelijks thuis en vertellen dat ze weer de hele dag naar propaganda hebben moeten luisteren. Steeds lastiger voor mij om ze daar heen te sturen. Klimaathysterie, negatief over FvD & Trump, die hele LGBTQ agenda, vreselijk dat gemanipuleer en overbrengen van hun linkse oogkleppen. Thuis moet ik dat allemaal weer weten recht te lullen.
 
Pfff Tanja, daar heb je een flinke klus aan om alles weer recht te lullen lijkt me!

Google infiltreert nu ook steeds meer in het onderwijs. Zorgelijk!

Kort daarna begon de school met Chromebooks te werken. Haar destijds 4-jarige zoon moest voor een Google-account inloggen met zijn naam en geboortedatum. Dat zat Van Dijk dwars. ‘Ik wil niet dat Google die informatie over mijn kind heeft. Mijn zoon moet in vrijheid fouten kunnen maken, zonder dat vreemden meekijken.’

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/aan-googles-liefde-voor-onderwijs-zit-iets-dubbels-creeert-google-klanten-voor-het-leven~bfa09fbe/
 
Ze zijn in elk geval bewust dat ze op school propaganda te horen krijgen.
Lijkt me inderdaad een opgave om de rol van lerares over te moeten nemen.
 
Vriendelijkheid als doel: een revolutie in Australische scholen?

Wat als elk kind vanaf de vroege kinderjaren geleerd werd – op school, elke dag – om vriendelijk te zijn? Wat als die dagelijkse lessen en reflecties doorgaan tot aan de middelbare school? Wat voor effect zou dat hebben op de volgende generatie en zou het een revolutie teweegbrengen in onze niveaus van empathie ten opzichte van elkaar?

Katrina Cavanagh, een therapeut die werkt met kinderen en volwassenen die een trauma hebben opgelopen, denkt van wel. Wat meer is, ze heeft een ongelooflijk programma ontworpen en geïmplementeerd, dat momenteel in veel scholen in Australië wordt gebruikt en dat dit doel heeft. Het ‘Kindness on Purpose’-programma is bedoeld om de empathie bij kinderen te vergroten, waardoor pesten en agressie afnemen en het risico en de impact van angst en depressie bij kinderen en tieners verminderen.

Het Kindness on Purpose-programma, dat momenteel veel steun van beroemdheden krijgt en invloed heeft op kinderen in heel Australië, begint in de vroege kinderjaren. Kinderen krijgen dagelijkse lessen over hoe je vriendelijk kunt zijn en hoe je vriendelijke daden kunt kiezen en uitvoeren, en de verplichting om elke dag vriendelijk te zijn. Aan het einde van elke schooldag zijn er reflectiesessies waarin kinderen nadenken over hoe ze zich vriendelijk voelden en hoe iedereen zich voelde. Kinderen leren ook strategieën en technieken die hen helpen hun eigen emoties te reguleren – het uiteindelijke doel is om een ​​school te creëren waar iedereen zijn gevoelens veilig en adequaat kan uiten.

https://gedachtenvoer.nl/2019/11/04/vriendelijkheid-als-doel-een-revolutie-in-australische-scholen/
 
Vriendelijkheid aanleren klinkt allemaal mooi, maar je hebt te maken met een cultuur van strijders bij wie oorlog en geweld in het DNA zit ingebakken. De enige taal die zij verstaan is dominantie. Islam betekent: onderwerping. 50 generaties inteelt en indoctrinatie heeft geleid tot individuen met een laag IQ die enkel nog gemotiveerd worden door primitieve driften.

Deze lui zijn onverbeterlijk en het is een illusie om te denken dat dit via onderwijs in 'vriendelijkheid' nog bij te sturen valt. Ga maar eens praten met leerkrachten op basisscholen of met medewerkers van kinderdagverblijven. Reeds op zeer jonge leeftijd zie je allochtone kinderen gebaren maken dat ze anderen de keel willen doorsnijden! En hoe meer je aanstuurt op vriendelijkheid en tolerantie, hoe minder respect je van ze krijgt. In hun ogen is dit zwakte en des te meer reden om je te domineren!

Deze cultuur is niet verenigbaar met de onze, er is maar 1 oplossing: 3 strikes you're out. Misdraag je 3 keer op rij, dan word je onherroepelijk uitgezet naar welk 'shithole country' je ook vandaan komt. Bij extreme geweldmisdrijven (moord, verkrachting) volgt onmiddelijke uitzetting. Niks geen vriendelijkheid, je accepteert onze normen en waarden en anders rot je maar op!

Mike
 
Eens hoor Mike, een hele opgave, maar eigenlijk enige echte oplossing.
Voor mij praktisch ff niet te doen, maar de gedachte dringt zich wel steeds vaker op.
 
Momenteel 32 wkn zwanger, maar we zijn het nu al eens: thuisonderwijs (heb pabo papieren).
 
Hé gefeliciteerd Muis!
Verstandig besluit dat jullie kiezen voor thuisonderwijs en fijn dat je de papieren hebt.
 
Momenteel 32 wkn zwanger, maar we zijn het nu al eens: thuisonderwijs (heb pabo papieren).

He wat leuk Muis! Van Harte Gefeliciteerd! Goed dat je kiest voor thuisonderwijs.
 
Bedankt! Omgeving is minder enthousiast haha.

Maargoed dat waren ze ook niet toen ik de suikertest weigerde en de kinkhoestvaccinatie, de extra echo die ze wilden voor termijnbepaling etc etc etc.
 
Tja, jij beslist lijkt mij zo. Fijn in elk geval dat de mogelijkheid bestaat om thuis onderwijs te doen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.686
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan