Ondersteuning bijnieren in zwangerschap?

G

Guest

Guest
Ik heb een client die zwanger is en in haar 10 de week. ze was herstelende van een burn out en heeft het nu erg zwaar. Ik heb haar geadviseerd om iig soep te gaan maken voor de nodige ondersteuning, probiotica. Maar vroeg me af in hoevere een ondersteuning voor de bij nieren hier toegestaan is. Ik heb geen idee. Het lijkt me goed want ze lijkt het nog wel een tijdje zwaar te krijgen in haar zwangerschap. Graag hoor ik jullie input hierover.

 
Probiotica ok, maar niet teveel! Bijnierexstract mag niet bij zwangerschap voor zover ik weet. Zoveel mogelijk voedibgsrijke voeding ten. Niet alleen soepen, ook veel rauwe melk, ideale manier om vee l voedingsstoffen in makkelijk ppneemnare vom binem te ktijgen. Ikryp dit op mikn telfoon zoals je ziet....

 
gerrit mag bijnierextract wel bij borstvoeding

mike adviseerde het me en hij weet dat ik bv geef maar misschien daar net niet aan gedacht

weet jij dat

en hoe zit het met h202 bij bv

bedankt groet danielle

 
Zowel h2o2 als bijnierconcentraat neemt mijn vrouw niet ivm bv. Heeft te maken met het detoxen hiermee en vrijkomende gifstoffen, door de rauwe melk en eieren ontgif ze al genoeg.. Dit is mijn mening en daarom bewust geen van beide.. Heb ooit leverancier nagevraagd in USA maar die durfde geen advies te geven, wat overigens niet 123 wat zegt...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan