ON!

Ik hoop dat Niemoller ook snel ophoepelt. Laat Karskens er maar een fatsoenlijke omroep van maken, hem vertrouw ik nog het meest.

Mike
 
Ik ben trouwens weer lid geworden voor een jaar. Ze moeten er volgens mij nog zo'n 12.000 hebben. Voor nog geen 6 euro gewoon doen!

Mike
 
Na het zien van het Ongehoord-Nederland introductie filmpje over Sint en Zwarte Piet werd ik onmiddellijk besmet met het 5 december-virus en begon te dichten, zie het resultaat hieronder. Hij is copyright vrij :)

Er is een crisis met Corona
Er is een crisis met Zwarte Piet
Bijna alle mensen geloven het,
En zien de waarheid niet.

De Waarheid, dat vindt Sint belangrijk
en het geeft hem een goed gevoel
Dat de Wakkere Medelanders
Strijden voor een gezamenlijk doel

Op het Malieveld zijn ze vaak te vinden
De complotgekkies met hun wappie vrinden
Op 1,5 meter afstand, samen hand-in-hand
Verenigd en strijdend voor een vrij Nederland

Doorgesnoven hooligans zijn het!
zei de minister-president
Werkelijk? zeiden de ‘rechts-radicale aso’s’
U lijkt net als Biden, zwaar dement.

Strijden voor democratie
Tegen onderdrukking en censuur
Opkomen voor een vrije stem
En de Nederlandse cultuur

Oprutte! Met je multilaterale wereldorde
Oprutte! Met je klimaatpolitiek
Oprutte! Met je bestuurlijke wanbeleid
Oprutte! Met je angstzaaierij en paniek

WIJ zijn Nederland!
WIJ vieren op 5 december feest
Samen met Sinterklaas en Zwarte Piet
Want zo is het altijd al geweest!
 
Mbt het bijstand verhaal je mag hopen dat Jordy n keer een actie gaat beginnen mbt het beëindigden van je verpichte bijdrage van dit soort ‘verzekeringen’.
En dan komen we ook weer terecht op bv. Het illegale inkomsten bel. Systeem en uiteindelijk op het marine recht systeem.
Alles komt steeds weer uit op het bedreigen van dit of kwijt raken van dat en dat klopt niet op het moment dat daar de krachten bundeling gaat plaats vinden is het over en uit mi.
Alleen wat is er voor nodig om mensen die zichzelf wakker achten van SM te krijgen naar het inlezen van deze materie .... wie het weet mag het zeggen ik heb er n hard hoofd in.
 
Zojuist bij het thuiskomen maar eens gekeken naar "Het Zwarte Pietenjournaal". Ik was oprecht benieuwd naar wat ON! voor draai zou geven aan de intocht van Sinterklaas.. Ons oude feest dat tegenwoordig zo gigantisch onder druk staat, en waar Marxistisch links al jaren de sfeer van probeert te verpesten heeft wat mij betreft wel een flinke hart onder de riem nodig.

Maar wat zag ik tot mijn verbazing? Ook hier wordt de Corona nonsense toch flink in stand gehouden.  Op een zeker moment komt er een blaartrekkend lied waarin we op een gezapige manier nog eens even te horen krijgen hoe we moeten "vechten tegen corona".
Anderhalve meter... Mondkapjes...diepe diepe zucht.. Waar is toch dat andere geluid? Dat geluid dat je in de mainstream media niet zou horen?

Wat vind ik dit een ontzettende tegenvaller van ON!.
Ik zat al op de wip of ik hier het lidmaatschap voor moesten verlengen, ze hebben wat mij betreft de plank al een aantal keer behoorlijk mis geslagen.

Na het zien van dit item heb ik besloten om ON! niet langer te steunen.
 
Tja Charza, ik denk dat je het moet vergelijken met Trump en zijn vaccins. Er is nu eenmaal ook bij rechts een grote middenmoot die heilig gelooft in dit sprookje. Je kunt je er mordicus tegen keren, maar dan ga je nooit de aantallen bereiken die je nodig hebt om een omroep te creeren. Beter om het systeem van binnenuit te veranderen dan radicaal van buitenaf er tegenaan te schoppen. Had je liever types als Wouter Raatgever in beeld gehad dan Arnold Karskens? Ik blijf ze wel steunen, maar begrijp je kritiek uiteraard wel.

Mike
 
@Mike eens ,maar had dit ook niet verwacht het is immers een kinderfeest , ik heb een vraag wat betreft het nieuwe vaccin in Amerika , de directeur blijkt plots merendeel van zijn aandelen verkocht te hebben ,  het is een RNA vaccin en wordt toch binnenkort ingezet onder de bevolking , gaat Trump dit laten gebeuren of in het licht zetten ? Heb niet alle Q kunnen volgen , vast bedankt , Assie.
 
Tja, ik weet niet of de vergelijking tussen ON! en Trump die bezig is met een "vaccin" helemaal op gaat.

Voor wat mij betreft heeft ON! er in dit jaar toch wel heel veel aan gedaan om het imago van de "complotdenker" stevig in de verdomhoek te zetten. Zowel Arnold, als Joost als Ybeltje hebben hier elk hun steentje voor bijgedragen.

Arnold heeft bijvoorbeeld Jensen behandeld in zijn items, en hoewel deze niet direct negatief waren, heeft hij ook geen moeite gedaan om zelf eens wat meer kritische vragen te stellen. Joost Niemöller heeft een zeer kritisch item gemaakt over de "complotdenker" en zette daarbij een NPO waardig beeld neer over "gekke" mensen die feitelijk gewoon kritische Nederlanders zijn.

Ybeltje Berckmoes heeft natuurlijk het belachelijke item met Robbert van den Broeke opgenomen wat dermate absurd was dat het gigantisch veel stof deed opwaaien en ook het einde van Ybeltje bij ON! in de organisatie betekende.

Ik vind het jammer.. Op papier klinkt ON! zeer goed, maar in werkelijkheid is het niet veel meer gebleken dan een serie items die redelijk lijken op een Avro/Tros Radar aflevering.

Het daadwerkelijke ongehoorde geluid wordt maar heel selectief gebracht.
 
https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/omroep-zwart-is-in-de-ogen-van-de-meeste-mensen-nu-misschien-nog-niets-maar-voor-ons-is-het-alles~b8f7220d/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.715
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan