Omvolking


"Ik voel mij machteloos.Mijn pensioen zit in dat chalet. Nu moeten we weg en het enige wat we krijgen is een verhuisvergoeding van 1200 euro. Dat terwijl het verplaatsen van een chalet al gauw 20.000 euro kost. Dat voelt enorm onrechtvaardig. Zo kun je toch niet met ons omgaan?’’

De gemeente Putten heeft de grond opgekocht van een vakantiepark. De bewoners van dat park bezitten de huisjes, maar niet de grond. Het jaarcontract wordt opgezegd, en de bewoners moeten maar zien hoe ze weg komen met hun chalet.
 
Alejandro is Jewish and wasn't born in America and works for HIAS, which is a Jewish organization

Their goal is to flood America wih hundreds of millions of third-world immigrants, making America third-world

While doing this, they fight to keep
Israel a Jewish-only ethnostate

Why do we allow these people to destroy our country?



Mike
 
Regiomanager Johann Velkers van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) in Ter Apel stapt op. Dat bevestigt het COA na berichtgeving van Dagblad van het Noorden. Velkers zegt tegen de krant dat het aanmeldcentrum voor een "onmogelijke opgave" staat.

Volgens interim-manager Velkers staat het aanmeldcentrum in het Groningse dorp "voor een onmogelijke opgave op het gebied van werkdruk en veiligheid". Hij probeerde te voorkomen dat het overvolle azc nóg voller zou raken, maar merkte dat er naar eigen zeggen geen "stopknop" was.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.273
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan