Omvolking

Antwoord:

Blanken onderdrukten hele volkeren en culturen, maakte ze tot slaven, zetten inheemse groepen regen elkaar op, verklaarde landen de oorlog en creeerden dictatoriale apartheidsregimes. Dat heet kolonisatie. De omvolking die nu plaatsvindt door niet-blanken is ook niet goed, maar is niet te vergelijken met kolonisering door blanken.

Mike
 
Slavernij is door de eeuwen heen uitgevoerd over de hele wereld en het was slechts een klein percentage dat zich hiermee bezighield. Het was dus niet zo dat een groot deel van alleen de blanken slaven had, dat was voorbehouden aan de elite met veel geld.
 
You're missing the point. Jij plaatst een filmpje waarin appels met peren worden vergeleken. Ik geef diverse voorbeelden van blanke kolonisatie, waaronder slavernij, en jij komt niet verder dan te zeggen dat blanken niet de enigen waren die zich hieraan schuldig maakten. Daar gaat het niet om. Ik zie niet-blanke migranten die naar westerse landen komen zich niet schuldig maken aan koloniale praktijken, dus de vergelijking gaat mank.

Mike
 
en jij komt niet verder dan te zeggen dat blanken niet de enigen waren die zich hieraan schuldig maakten

Daar heb je een punt.

Ik zie niet-blanke migranten die naar westerse landen komen zich niet schuldig maken aan koloniale praktijken, dus de vergelijking gaat mank

Ik zie het in grote groepen vestigen van mensen uit 3e wereldlanden die een totaal andere cultuur, gewoontes / normen en waarden hebben als een soort micro kolonisatie.
 
Dat mag jij vinden en misschien zit daar ook wel wat in, maar het blijft een scheve vergelijking.

Mike
 
You can’t stop spreading hasbara for you masters right?

This is a fake fantasy article about a child being raped. The man is a UK child molester and the young girl is from a russian video about child marriage statistics. Both unrelated to Yemen. @CommunityNotes

Screengrab of girl was taken from:


Identity of the pervert:


Credits: @hoaxvstruths



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.126
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan